مقاله

گوشی جی پلاس ساخت کجاست؟ | قهرمانِ تازه نفس در خدمت شما!

گوشی جی پلاس ساخت کجاست؟ | قهرمانِ تازه نفس در خدمت شما!

گوشی جی پلاس ساخت کجاست؟ | قهرمانِ تازه نفس در خدمت شما!

 

اگر نگاهی به دنیای تکنولوژی بی‌اندازیم، با انبوهی از برندها و نام‌های آشنا یا غریبه مواجه می‌شویم که هرکدام طرفداران خود را دارند. در دنیای امروز، تکنولوژی و تلفن‌های هوشمند اهمیت زیادی دارند و زندگی بدون آن‌ها تقریبا غیرممکن است. گوشی هوشمند جی پلاس یکی از برندهای جدید است که در همین چند ماه اخیر خودش را در بازار جا انداخته و فروش خوبی دارد. جی پلاس (G plus) بیشتر در تولید تلوزیون‌های هوشمند و لوازم خانگی فعالیت دارد؛ اما اخیرا گوشی‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه را روانه بازار کرده است. محصولات این برند انتخاب خوبی برای کسانی است که قصد خرید گوشی هوشمند را دارند، اما بودجه محدودی در اختیارشان است. تلفن‌های هوشمند جی پلاس کیفیت مناسبی برای استفاده روزمره دارند و قیمت آن‌ها نسبت به محصولات هم رده بسیار مناسب است. قبل از خرید باید بدانیم که گوشی جی پلاس ساخت کجاست؟ آیا ارزش خرید دارد؟

 

گوشی جی پلاس ساخت کجاست؟

 

بعد از معرفی گوشی‌های جی پلاس با آن مشخصات و قیمت فوق‌العاده، برای کاربران سوال به‌وجود آمد که گوشی G plus ساخت کدام کشور است؟ در پاسخ باید بگوییم که گوشی هوشمند جی‌پلاس ساخت ایران است و در داخل کشور تولید می‌شود. با این وجود، حتی بهترین برند گوشی هوشمند نیز نمی‌تواند تمام قطعات دستگاه را به تنهایی تولید کند و نیاز خود را با واردات تأمین می‌کند. برند جی پلاس بیشتر قطعات محصولاتش را از کره جنوبی وارد کشور می‌کند. محصولات این برند توسط شرکت گلدیران و با مشاوره مهندسین کره ای تولید می‌شوند.

گلدیران همان نماینده معروف ال جی است؛ این موضوع باعث شده است که تلفن‌های هوشمند جی پلاس نام‌های متفاوتی مانند “گوشی‌های جی پلاس گلدیران” یا “گوشی‌های جی پلاس ال جی” را تجربه کنند. با این وجود، G plus ارتباطی با LG ندارد و فعالیت آن کاملا مستقل است. این برند در سال‌های اخیر محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب را روانه بازار کرده و در حال پیشرفت است. با توجه به روند صعودی و رشد برند، پیشبینی می‌شود که گوشی جی پلاس در سال‌های آینده بخش بزرگی از بازار را در دست داشته باشد و شاهد محصولات پرچم‌دار آن باشیم.

 

 

درباره شرکت گلدیران

 

محصولات گلدیران بیشتر از سی سال است که مهمان خانه‌های ایرانی هستند و با کیفیت و قیمت مناسب شناخته می‌شوند. این برند با شعار “قهرمان تازه نفس” با برندهای داخلی و خارجی رقابت می‌کند و سهم مهمی در بازار دارد. محصولات این شرکت تنوع بسیاری دارند و شامل یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، تلوزیون و گوشی جی پلاس می‌شوند. گلدیران از بهترین و به روز ترین فناوری‌های جهان در محصولات استفاده می‌کند و هدفش ارائه بهترین کیفیت با قیمت مناسب است. گلدیران در زمینه خدمات پس از فروش و گارانتی نیز به مشتریان خدمات ارائه می‌کند و از شرکت‌های خوش‌نام و معتبر است.

 

آیا گوشی جی پلاس خوب است؟

 

گوشی‌های هوشمند جی پلاس از محصولات میان‌رده بازار محسوب می‌شوند؛ بنابراین انتخاب خوبی برای استفاده روزانه هستند. گوشی‌های تولید این برند در استفاده طولانی مدت هنگ نمی‌کنند و برای بازی‌های معمولی مناسب هستند. حتی گوشی‌های پایین رده جی پلاس نیز کیفیت ساخت خوب و ظاهر مناسبی دارند و ارزش خریدشان نسبت به قیمت، بالا است. برند جی پلاس گوشی‌های هوشمند را با شعار “واقعیت، می ارزد” روانه بازار می‌کند. این شعار به خوبی ارزش خرید محصولات را نشان می‌دهد. در ادامه ویژگ‌ های گوشی جی پلاس را بررسی می‌کنیم.

 

 

سخت افزار گوشی جی پلاس

 

از آن‌جا که گوشی‌های هوشمند جی پلاس از محصولات میان‌رده بازار هستند، نمی‌توانیم توقع زیادی از آن‌ها داشته باشیم. سخت‌افزار گوشی G plus پاسخگوی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سنگین نیست؛ اما برنامه‌های روزمره مثل تلگرام را بدون مشکل اجرا م‌کند و در بازی‌های نیمه سنگین هنگ نمی‌کند.

 

صفحه نمایش در گوشی جی پلاس

 

گوشی‌های هوشمند جی پلاس صفحه نمایش خوبی دارند و تصاویر را شفاف و بدون نویز نمایش می‌دهند. هر چند نمی‌توانیم صفحه نمایش گوشی هوشمند G plus را با برندهای روز دنیا مقایسه کنیم، اما کیفیت آن با توجه به قیمت مناسب است.

دوربین گوشی جی پلاس

 

کیفیت دوربین گوشی جی پلاس معمولی است و در نور مناسب تصاویر خوبی ثبت می‌کند. گوشی‌های جدید جی پلاس از دوربین‌های دوگانه و سه‌گانه بهره می‌برند که امکان عکاسی پرتره را فراهم می‌کند؛ به این ترتیب در نور پایین نیز تصاویر را با کیفیت بالا ذخیره می‌کنند. اگر کیفیت دوربین برای شما مهم است، محصولات جدید برند را انتخاب کنید.

 

کیفیت صدا در گوشی چی پلاس

 

اسپیکر مکالمه این گوشی‌ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و صدا را به خوبی منتقل می‌کنند. اسپیکرهای اصلی موبایل جی پلاس کیفیت پایین‌تری نسبت به اسپیکر مکالمه دارند؛ اما توقع شما را از یک گوشی متوسط برآورده می‌کنند. جک هندزفری اکثر موبایل‌های G plus کیفیت بالایی دارد.

 

 

طراحی ظاهری گوشی های جی پلاس

 

برخلاف ویژگی‌های دیگر گوشی جی پلاس، طراحی ظاهری آن قابل مقایسه با برندهای معروف است. بیشتر محصولات این برند بدنه پلاستیکی اما باکیفیت دارند و در برابر ضربه مقاوم هستند. گوشی‌های جدید جی پلاس از طراحی ارگونومی بهره می‌برند؛ بنابراین خوش‌دست هستند و وزن پایینی دارند. ظاهر محصولات G plus احساس گوشی‌های ارزان قیمت را منتقل نمی‌کنند و دوام خوبی دارند.

 

۴ تا از بهترین گوشی های جی پلاس

 

از برندهای مطرح جهان تا جدیدترین برندها، محصولات پایین‌رده و پرچم‌دار با کیفیت های متفاوتی روانه بازار ‌می‌کنند. بعد از تصمیم گیری درباره برند گوشی، باید از میان چندین محصول مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنیم. اکثر گوشی های برند جی پلاس قیمت پایین، ظاهر زیبا و کیفیت مناسب دارند. در میان گوشی های این برند جدیدترین ها کیفیت بالاتری دارند. درادامه ویژگی های چهار مورد از بهترین گوشی های G plus  را بررسی می کنیم.

 

 

  1. بهترین گوشی های برند جی پلاس: Q20

 

اندازه نمایشگر6.5 اینچ
سیستم‌عاملاندروید ۱۱
تراشهمرکزی: Helio G25 MediaTek، گرافیکی: PowerVR Rogue GE8320
حافظهذخیره‌سازی: 64 گیگ، رم: 4 گیگ
دوربیناصلی:13، اولتراواید:2، عمق:2، سلفی:8 مگاپیکسل
قیمتحدود ۴ میلیون تومان

 

  1. بهترین گوشی های جی پلاس: X10

 

اندازه نمایشگر6.5 اینچ
سیستم‌عاملاندروید ۱٠
تراشهمرکزی: UNISOC SC9863A، گرافیکی: PowerVR GE8322

حافظه

حافظهذخیره‌سازی: 64 گیگ، رم: 3 گیگ
دوربیناصلی:13، اولتراواید:5، ماکرو و عمق:2، سلفی: 8 مگاپیکسل
قیمتحدود ۴ میلیون تومان

 

 

  1. بهترین گوشی جی پلاس: P10 Plus

 

اندازه نمایشگر6.09 اینچ
سیستم‌عاملاندروید 11
تراشهمرکزی: UNISOC SC9863A، گرافیکی: PowerVR GE8322
حافظهذخیره‌سازی: 64 گیگ، رم: 3 گیگ
دوربیناصلی:13، اولتراواید:5، عمق:2، سلفی:5 مگاپیکسل
قیمتحدود ۳.۵ میلیون

 

  1. بهترین گوشی برند جی پلاس: S10
اندازه نمایشگر6.5 اینچ
سیستم‌عامل 

اندروید ۱۱

تراشهمرکزی: UNISOC SC9863A، گرافیکی: PowerVR GE8322
حافظهذخیره‌سازی: 64 گیگ، رم: 4 گیگ
دوربیناصلی:13، ماکرو و عمق:2، سلفی: 8 مگاپیکسل
قیمتحدود 3.5 میلیون

 

جمع بندی

 

گوشی جی پلاس با قطعات کره‌جنوبی و مشاوره مهندسین کره‌ای تولید می‌شود؛ اما یک برند ایرانی محسوب می‌شود. این برند زیرمجموعه شرکت گلدیران است و محصولات آن تنوع کمتری نسبت به برندهای معروف گوشی هوشمند در جهان دارند. قیمت گوشی G plus بسیار مناسب است؛ بنابراین بهترین انتخاب برای کسانی است که بودجه کمی در اختیار دارند. ظاهر گوشی‌های جی پلاس نسبت به محصولات هم‌رده زیباتر هستند و کیفیت ساخت بهتری دارند؛ بنابراین برای استفاده در محل کار انتخاب مناسبی هستند. با خرید گوشیG plus  علاوه بر حمایت از تولید داخلی، در هزینه‌ها صرفه جویی می کنید و یک محصول با کیفیت خواهید داشت. نظر شما چیست؟ آیا گوشی هوشمند جی پلاس به عنوان یک محصول ایرانی ارزش خرید دارد؟

سوالات متداول

 

  1. گوشی جی پلاس ساخت کدام کشور است؟

گوشی‌های جی پلاس ساخت ایران است و قطعات آن از کره جنوبی وارد کشور می‌شود. این برند از نظرات مهندسین کره‌ای در تولید محصولات خود بهره می‌برد.

 

  1. آیا جی پلاس همان ال جی است؟

همان‌طور که گفته شد، جی پلاس یک برند مستقل از ال جی است. این برند توسط شرکت گلدیران معرفی شده و به همین دلیل بسیاری از مردم جی پلاس و ال جی را اشتباه می‌گیرند.

 

  1. گوشی جی پلاس ارزش خرید دارد؟

تمام تلفن‌های همراه جی پلاس قیمت پایین و کیفیت مناسبی دارند؛ بنابراین برای استفاده روزمره انتخاب خوبی هستند و نسبت به قیمت ارزش خرید دارند. اگر نیازی به بازی های سنگین ندارید و یک گوشی هوشمند برای پیامک و تماس، برنامه های کاربردی مثل تلگرام، پخش موسیقی، وب گردی و غیره می‌خواهید، جی پلاس بهترین انتخاب برای شماست.

 

  1. آیا گوشی‌های جی پلاس گارانتی دارند؟

برند جی پلاس زیرمجموعه شرکت گلدیران است و گارانتی آن نیز از همین شرکت می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید گوشی جی پلاس با گارانتی از طریق فروشگاه تهران سینو، نماینده رسمی جی پلاس اقدام کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *