مقاله

کدامیک از موبایل‌ها مناسب بازی کردن هستند؟

کدامیک از موبایل‌ها مناسب بازی کردن هستند؟

بازی‌های موبایلی خود را با بهترین تلفن‌های بازی که در زیر توصیه کرده‌ایم ارتقا دهید. فرقی نمی‌کند ویژگی‌های خاص گیمر را بخواهید یا فقط قدرت محاسباتی زیادی داشته باشید، اینها گوشی‌هایی هستند که باید در فهرست نهایی خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

به غیر از چیپست قدرتمند، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید هنگام خرید یک گوشی گیمینگ به آنها توجه کنید. شما احتمالاً همچنین می خواهید یک صفحه نمایش عالی برای لذت بردن از گرافیک بازی را داشته باشید؛ در بهترین حالت، یک صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا برای صاف نگه داشتن کارها، عمر طولانی باتری یا حتی ویژگی های منحصر به فرد دیگری مانند دکمه های ماشه یا یک فن برای خنک سازی بیشتر را در موبایل گیمینگ خود داشته باشید. تلفن‌هایی که برخی یا همه این‌ها را ارائه می‌دهند همان چیزی است که ما به دنبال آن بودیم.

شرکت‌هایی مانند Razer و Asus نام‌هایی که گیمرها احتمالاً تا به حال با آن‌ها آشنا هستند؛ تخصص خود را در این زمینه برای تولید گوشی‌های هدفمند و متمرکز بر بازی به کار گرفته‌اند. اما پرچمداران اخیر سامسونگ، وان پلاس و حتی اپل، با مشخصات پیشرو در کلاس خود، برای عناوین تقاضا نیز عالی هستند.

وقتی صحبت از اپل شد، سری آیفون 13 همه ما را شگفت زده کرده است که نسبت به گوشی های مخصوص بازی، گوشی بهتری برای بازی هستند. دلایل اصلی این امر تداوم تسلط اپل در مورد قدرت چیپست (به لطف A15 Bionic) و نمایشگرهای نرخ تجدید تطبیقی ​​جدید 120 هرتزی در دو مدل پرو است. وقتی صحبت از آیفون‌های قدیمی‌تر شد، این قطعه گمشده پازل بود، بنابراین اکنون آیفون 13 پرو مکس در صدر این رتبه‌بندی قرار دارد.

 

بهترین گوشی های مخصوص بازی کدامند؟

لیست بهترین گوشی های بازی ما، آیفون 13 پرو مکس با تراشه قدرتمند A15 Bionic است. این گوشی دارای عملکرد سطح بالا و صفحه نمایش 120 هرتزی، به علاوه عمر باتری فوق العاده است.

بهترین گوشی بازی اندروید OnePlus 10 Pro است که از سیلیکون برتر امسال اسنپدراگون استفاده می‌کند و همچنین با شارژ کردن، مدت زمان زیادی دوام می‌آورد. همچنین می‌توانید به Pixel 6 Pro Google مراجعه کنید، زیرا تراشه Tensor آن هنگام اجرای بازی‌های چالش‌برانگیز به خوبی از خود محافظت می‌کند. با این حال، اگر می‌خواهید هر ویژگی کوچک بازی ممکن را داشته باشید، به Asus ROG Phone 5 نگاه نکنید.

ترکیبی از نمایشگر 144 هرتزی، رم تا 16 گیگابایت، چیپست اسنپدراگون 888 و طول عمر فوق‌العاده به لطف یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی به این معنی است که اگر بازی کنید تمام چیزی که به آن اهمیت می دهید، هیچ گزینه بهتری وجود ندارد. اگر می‌خواهید ارزان‌ترین مسیر را برای عملکرد عالی داشته باشید، RedMagic 7 با ویژگی‌های متمرکز بر بازی و صفحه‌ نمایش پاسخگو مانند ROG Phone 5، با قیمتی کمتر از 600 دلار، بهترین قیمت را برای شما ارائه می‌کند.

 

گوشی بازی

 

آیفون 13 بهترین موبایل برای بازی

آیفون 13 پرو مکس اپل به سادگی بهترین گوشی بازی است که می توانید بخرید. حتی بهترین هایی که اندروید ارائه می دهد نمی تواند با جدیدترین آیفون بزرگ مقایسه شود. از تراشه بسیار قدرتمند A15 Bionic گرفته تا صفحه نمایش 120 هرتزی و عمر باتری بسیار بهبود یافته، این گوشی می تواند هر بازی موبایلی را که در آن وجود دارد را اجرا کند.

آیفون 13 پرو مکس نه تنها بهترین گوشی بازی است، بلکه بهترین تلفنی است که می توانید بخرید. دارای دوربین های فوق العاده، صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED زیبا و مجموعه ای از ویژگی هایی است که استفاده از آن را در زندگی روزمره لذت بخش می کند. همچنین می‌تواند تا 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داشته باشد، به این معنی که هیچ‌وقت برای بهترین بازی‌های iOS با کمبود فضا مواجه نخواهید شد. متأسفانه، اپ استور اجازه شبیه سازهای بازی را نمی دهد، بنابراین برای کسانی که علاقه مند به بازی های کلاسیک هستند، ممکن است شانس نداشته باشند. اگرچه برخی از محبوب ترین عناوین دوران SNES و PS2 به آیفون منتقل شده اند.

جالب اینجاست که بازیکنان ورزش‌های الکترونیکی در خارج از کشور ترجیح می‌دهند بازی‌هایی مانند PUBG Mobile و Garena FreeFire را در آیفون آموزش و بازی کنند. دلیل آن این است که کارایی تراشه‌های اپل باعث اتلاف گرمای کمتری می‌شود که باعث می‌شود تجربه بازی راحت‌تری در طول جلسات طولانی داشته باشید.

اما اگر ترجیح می‌دهید یک گوشی کوچک‌تر داشته باشید (و در این فرآیند 100 دلار صرفه‌جویی کنید)، آیفون 13 پرو به همان اندازه Pro Max خوب است. با این حال، بازی بر روی صفحه نمایش فشرده تر 6.1 اینچی می تواند برای برخی بازی‌ها چالش برانگیز باشد.

گوشی بازی

 

بهترین گوشی اندروید برای بازی‌های هوشمند

گوشی‌های اندرویدی با عملکرد برتر این روزها دارای سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 هستند و این همان سیلیکونی است که به OnePlus 10 Pro قدرت می‌دهد. در نتیجه حتی سخت‌ترین بازی‌ها نیز مانند یک رویا روی این دستگاه بازی می‌کنند.

گیمرها همچنین از نرخ به روز رسانی 120 هرتز در صفحه نمایش 6.7 اینچی گوشی و همچنین عمر باتری طولانی – نزدیک به 12 ساعت حتی با فعال بودن نرخ تازه سازی تطبیقی، قدردانی خواهند کرد. اما شاید جذاب ترین چیز در مورد OnePlus 10 Pro قیمت آن باشد. در حالی که سایر پرچمداران با برچسب قیمت 1000 دلاری معاشقه می کنند، OnePlus 10 Pro با قیمت 899 دلار عرضه می شود. سخت است که یک تلفن پیشرفته پیدا کنید که این همه ویژگی برتر را با این هزینه ارائه دهد.

شما فکر نمی کنید که یک گوشی گوگل در لیست بهترین گوشی های بازی قرار گیرد، اما گوگل با پیکسل 6 پرو آن را ارائه کرد. به لطف نمایشگر عالی و عملکرد شگفت‌آور خوب تراشه جدید Tensor، پیکسل 6 پرو مطمئناً انتخاب خوبی برای تلفن بازی بعدی شما است.

اما این همه چیز نیست. Pixel 6 Pro نه تنها در بازی‌ها و بنچمارک‌ها عملکرد خوبی دارد، بلکه در یک گوشی معمولی نیز عالی است. ممکن است برخی از ویژگی‌های فانتزی دیگر گوشی‌های بازی را نداشته باشد، اما بهترین دوربین‌هایی را که می‌توانید در تلفن‌های اندرویدی می‌توانید دریافت کنید، دارد. از این گذشته، احتمالاً می خواهید تلفن شما کارهای دیگر را نیز به خوبی انجام دهد.

اگر بخواهیم از Pixel 6 Pro شکایت کنیم، عمر باتری ناامیدکننده است. در حالی که مطمئناً باتری آنقدر بزرگ است که می‌توان ساعت‌ها کار کرد، گوشی به دلایلی در تست عمر باتری ما نتیجه‌ای ضعیف نشان داد. اما در استفاده روزمره ما، حتی با بازی‌های شدید و Xbox Game Pass، گوشی بسیار خوب است.

 

گوشی بازی

 

اما گوشی‌های سامسونگ چطور؟

اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی با کیفیت هستید که بتواند از پس بازی های پرچمدار نیز برآید، Samsung Galaxy S22 Plus یک انتخاب هوشمندانه است.

S22 Plus دارای پنل 120 هرتزی و پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 مانند تمام پرچمداران برتر امسال است. ممکن است فقط 8 گیگابایت رم داشته باشد، اما این مانع آن نمی شود. هنوز هم به تمام معنا سریع است. بعلاوه، پشتیبانی از 5G آن به شبکه‌های موج میلی‌متری و همچنین شبکه‌های زیر 6 گیگاهرتز گسترش می‌یابد، که به شما امکان می‌دهد تا برای زمانی که خارج از خانه به صورت آنلاین بازی می‌کنید، سریع‌ترین سرعت داده را در کره زمین داشته باشید.

اگرچه گلکسی اس 22 پلاس از Xbox Game Pass پشتیبانی می‌کند، هرچند ویژگی‌های اختصاصی بازی را ارائه نمی‌کند. این فقط یک دستگاه پرچم‌دار فوق‌العاده (و، متأسفانه، به نوعی گران‌قیمت) است که اتفاق می‌افتد. اگر گوشی گیمینگ ایده‌آل شما گوشی‌ای است که به همان اندازه که برای بازی‌ها قابلیت انجام فعالیت‌های دیگر در سطح پرچم‌دار را دارد، ممکن است Oppo Find X3 Pro به فهرست نهایی شما راه پیدا کند.

صفحه نمایش 6.7 اینچی Oppo یک پنل QHD ارائه می دهد، در حالی که نرخ به روز رسانی 5 هرتز تا 120 هرتز به این معنی است که شما فقط در صورت نیاز عملکرد نرمی خواهید داشت. این بدان معناست که در حین بازی بهترین گوشی را خواهید داشت، اما وقتی بیکار در منوها می چرخید یا به عکس ها نگاه می کنید، در مصرف برق صرفه جویی می کنید.

در مورد آن، Find X3 Pro برای دوربین ها نیز فوق العاده است. دو دوربین 50 مگاپیکسلی وجود دارد؛ یکی برای تصاویر معمولی و دیگری برای فوق عریض. همچنین یک دوربین تله فوتو 13 مگاپیکسلی با زوم هیبریدی 5 برابری و لنز میکروسکوپ 3 مگاپیکسلی برای عکس‌های دوردست و بسیار نزدیک به طور مکرر دریافت می‌کنید.

به این ترکیب تراشه اسنپدراگون 888 و رم 12 گیگابایتی Find X3 Pro را اضافه کنید، فایند ایکس 3 پرو به راحتی می تواند از نظر عملکرد با بهترین گوشی های بازی همراه شود. به‌علاوه طراحی منحصربه‌فرد آن، با برآمدگی دوربین که به بدنه اصلی گوشی می‌ریزد، به این معنی است که برای چشم‌ها بسیار راحت‌تر از دستگاهی است که با رنگ‌های روشن و چراغ‌های چشمک زن پوشیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *