مقاله

چه میزی برای تلویزیون من مناسب‌تر است؟

خرید میز تلویزیون مدرن

زمانی که شما برای خانه‌تان یک تلویزیون زیبا و بزرگ می خرید، ممکن است با این مشکل رو به رو شوید که چه میزی برای تلویزیون شما مناسب تر است؟ خرید میز تلویزیون مدرن از مواردی است که شما باید حتماً آن را در لیست خریدهای خود قرار دهید. میزهای تلویزیون سبک های متفاوتی دارند. اما سبک مدرن به گونه ای است که، برای خانه هایی با دکوراسیون مدرن مناسب است. این آیتم ساده دارای ویژگی هایی است که باید هنگام خرید به آنها توجه کنید. اگر جزو افرادی هستید که نمی خواهید تلویزیون خود را به دیوار نصب کنید، پس بهتر است با این مقاله همراه شوید. شما می توانید برای این که بتوانید میز مناسب برای تلویزیون جی پلاس خود را پیدا کنید، باید از دستورالعمل زیر پیروی کنید.

 

خرید میز تلویزیون مدرن

هنگام خرید سعی کنید به نکات ساده اما مهم توجه کنید. یکی از این موارد توجه به ارتفاع و تنظیم بودن آن با مبل هایتان است. یعنی شما باید میزی را انتخاب کنید که در راستای سطح چشم فردی باشد که می خواهد بر روی مبل بنشیند. همچنین میزهای قهوه خوری که رو به روی مبل ها قرار می گیرند، نباید در تضاد با میزهای تلویزیون باشند. از آنجایی که همه مبل ها ارتفاع یکسانی ندارند و همه تلویزیون ها نیز یک اندازه نیستند، هماهنگی هر سه می تواند مشکل باشد. هنگام خرید میز تلویزیون مدرن بایستی به این نکته توجه کنید که میزی را انتخاب کنید که نه بسیار کوچک باشد که تلویزیون بر روی آن جا نشود و هم به قدری بزرگ باشد که فضای خانه را اشغال کند.

 

 

به عرض میز دقت کنید

پایه های بسیار نازک برای قرار گرفتن تلویزیون بر روی آن مناسب نیستند. چون ممکن است نتوانند تعادل تلویزیون شما را برقرار کنند. از طرفی دیگر اگر پایه ها بسیار پهن باشند، می توانند تلویزیون شما را کوچک نشان دهند. در نتیجه هنگام خرید میز تلویزیون مدرن باید پایه ای را انتخاب کنید که با تلویزیون شما در تناسب باشد. هرگز در خرید کردن خود عجله نکنید. سعی کنید با دقت تمامی این موارد را بسنجید تا در آینده به مشکل بر نخورید. پایه ها را به گونه ای انتخاب کنید که فقط کمی از تلویزیون شما بزرگتر باشد. میز بزرگتر از تلویزیون تهیه کنید

 

 

برای تلویزیون های دیواری میز تهیه کنید

شاید فکر کنید که میزهای تلویزیون فقط برای آن دسته ای مناسب است که، می خواهند تلویزیون مدرن خود را بر روی آن تکیه بدهند. اما این تصویر دیگر در دنیای دکوراسیون امروزی جایگاهی ندارد. شما می توانید تلویزیون خود را روی دیوار نصب کنید و با این حال میزی تهیه کنید و جلوه زیبایی به آن بدهید. برخی از پایه های تلویزیون وجود دارند که دارای پایه های داخلی هستند. خرید میز تلویزیون مدرن زمانی اقتصادی است که شما بتوانید با خرید یک میز، صاحب چندین قفسه دیگری شوید که بتواند برای وسایل هایتان، جایگاه خوبی باشد. یک پایه محکم و با کیفیت بالا واقعا ارزش سرمایه گذاری را دارد. تلویزیون نصب شده ظاهری تمیزتر و آزادی بسیار بیشتری برای انتخاب پایه ای که واقعاً دوست دارید را ارائه می دهد.

 

خرید میز تلویزیون مدرن

 

میزهای اقتصادی را انتخاب کنید

مهمترین ویژگی که باید موقع خرید میز تلویزیون مدرن در نظر داشته باشید، قفسه های بیشتر یک میز هستند. اگر وسایل الکترونیکی زیادی به تلویزیون خود وصل کرده اید که می تواند شامل یک جعبه کابل، پخش کننده موسیقی یا یک کنسول بازی باشد، مطمئن شوید که پایه تلویزیون شما مکانی مناسب و جادار برای قرار دادن همه آنها است. میزهایی که قفسه های بازی دارند که بتواند گرمای ایجاد شده از دستگاه را از خود خارج کند، انتخاب بسیار بهتری هستند. در نتیجه حتماً به این مورد توجه کنید تا سایر دستگاه هایتان سالم بمانند. خوبی دیگر داشتن قفسه در میزهای تلویزیون در این است که، دیگر نیازی نیست فضای روی میز را با اسباب های بیهوده شلوغ کنید. این نوع از میزها اقتصادی تر هستند و هزینه های بهتری دارند. تلویزیون نصب شده ظاهری تمیزتر دارد

 

میزهای اقتصادی تر را انتخاب کنید

در مقابل اگر وسایل های زیادی ندارید، این میزها مناسب شما نخواهد بود. چون دیگر داشتن قفسه‌ های زیاد اولویت اصلی نیستند. در عوض، به دنبال یک پایه تلویزیونی باشید که فضای ذخیره سازی کافی برای شما داشته باشد. موقع خرید میز تلویزیون مدرن برای کسانی که وسایل های کمی دارند کابینت هایی مناسب تر است که بتوانید در آن دی وی دی، سی دی، کتاب و غیره را در آن جای بدهید. یک پایه تلویزیون خوب تقریباً هزینه ای را که برای یک تلویزیون خوب می پردازید را برای شما نخواهد داشت. اما برای جفت کردن این دو باید به همان اندازه زمان و فکر اختصاص دهید.

میز تلویزیون

 

هنگام خرید میز تلویزیون مدرن به این نکات دقت کنید

  • قفسه ها: بررسی کنید که میز تلویزیون چند قفسه دارد  و همچنین تعداد قفسه های قابل تنظیم را بررسی کنید.

 

  • درها: بسیاری از درب‌های چوبی و فلزی به سیگنال‌های راه دور در هنگام بسته شدن اجازه عبور نمی‌دهند و باید در حین استفاده باز بمانند. اکثر درب های شیشه ای اجازه عبور IR (مادون قرمز) را می دهند و در صورت رنگی بودن، محتویات داخل آن را پنهان می کنند.

 

  • کشوها: اگر به فضای بیشتری برای قرار دادن کنترل تلویزیون، کنترل های بازی و سایر لوازم جانبی کوچک نیاز دارید، کشوها دسترسی آسانی را ارائه می دهند که موضوع مهمی در خرید میز تلویزیون مدرن  به حساب می آیند.

 

  • مدیریت کابل: به دنبال گزینه‌ هایی با درگاه‌ های کابلی باشید که به شما امکان دهند تا سیم‌ ها را به خوبی از پشت پایه بکشید.

 

 

اندازه و محل قرارگیری میز تلویزیون مدرن

قبل از اینکه به خرید میز تلویزیون مدرن بروید، باید اندازه تلویزیون خود را بدانید. انتخاب میز مناسب کمی  پیچیده‌تر از آن چیزی است که به فکر می کنید.چون تلویزیون ها به گونه ای ساخته می شود که عرض آنها کمتر است.  بنابراین، اگر یک تلویزیون 65 اینچی خریداری کنید، عرض واقعی صفحه نمایش کمی کمتر خواهد شد. در عین حال، اگر به صورت مورب اندازه گیری کنید فقط شامل خود صفحه می شود و حاشیه را در نظر نمی گیرد. برای به دست آوردن دقیق ترین اندازه گیری ها برای تلویزیون خود، حتما از متخصصین کمک بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *