مقاله

نمایندگی رسمی ال جی و جی پلاس | تهران سانیو

نمایندگی رسمی جی پلاس تهران سانیو

نمایندگی جی پلاس

شرکت گلدیران به تازگی فعالیت های خود را با برند جدیدش یعنی جی پلاس شروع کرده است. جی پلاس با عرضه کردن لوازم خانگی های زیبا و متفاوت توانسته مشتری های زیادی را جذب خود کند. یکی از ویژگی هایی که منجر به معروف شدن این برند شده است، وجود پشتیانی و نمایندگی 24 ساعته آن است.

 

تمام محصولات برند جی پلاس دارای کاتالوگ و مشخصات دقیق است. از سویی دیگر اعتبار برندهای متفاوت به ضمانت و خدمات پس از فرئش آن است که جی پلاس این ویژگی مهم را به خود اختصاص داده است. بعضی از افراد بعد از خرید از سایر شرکت ها باید به دنبال یک فرد دیگری باشند تا لوازم خانگی که خریداری کردند را نصب کند. اما جی پلاس با داشتن افراد متخصص در نصب و تعمیر به شما کمک می کند.

 

فروش در محل

محصولات جی پلاس را می توانید در هرجایی که هستید، خریداری کنید.  محصولات جی پلاس در تمام فروشگاه های لوازم الکترونیکی و صوتی – تصویری، سراسر کشور از جمله در فروشگاه های هایپراستار ارم، اکو مال، مگامال،فروشگاه گلدن 8 حاضر هستند تا شما بتوانید خریدی مطمئن و باکیفیتی را داشته باشید. جی پلاس با داشتن لوازم های متفاوتی چون تلویزیون، کولرگازی، تصفیه کننده هوا، رادیو، DVD Player، یخچال و فریزر معروف است. تک تک این لوازم ها با پشتیبانی گلدیران،مهر تایید به حرفه خود زدند.

 

نمایندگی جی پلاس

 

محصولات و ویژگی های برند جی پلاس

در اثر تحریم و فشارهای سنگین آمریکا و صادر نشدن قطعات لوازم های خانگی، شرکت گلدیران به فکر ساخت برندی جدید و باکیفیت شد. این برند که جی پلاس نام دارد، در سال های اخیر توانسته مشتری های خود را افزایش دهد. یکی از ویژگی هایی که شما دوست دارید تا حتما یک محصول جی پلاس در گوشه و کنار خانه تان داشته باشید، پشتیانی و خدمات پس از فروش است.

از دیگر ویژگی های جی پلاس اقساطی بودن محصولات اش است. شرکت گلدیران علاقه زیادی به کمک کردن به مشتری های خود دارد. همچنین با قسطی کردن آن توانسته این شرایط را به وجود آورد تا افراد زیادی بتوانند به راحتی از آن خریداری کنند.

احتمالا همه ما از اوضاع قیمت های سرسام آور محصولات خانگی با خبر هستیم و فکر می کنیم که، دیگر توانایی خریدن دیگر محصولات خارجی را نداشته باشیم تا وضع و ظاهر خانه مان را تغییر دهیم. اما گلدیران فکر اینجا را نیز کرده است. شما می توانید محصولات را باکیفیت بالا و قیمت کمتر خریداری کنید. از نظر ظاهری تفاوت اندکی با دیگر برندها دارد.

پس در نتیجه تمام محصولات جی پلاس از ظرافت و زیبایی کافی برخوردار هستند. پایین بودن قیمت الزاما به کم کیفیت بودن محصولات آن نیست. اما خبر تاسف باری که وجود دارد این است که، اکثر قطعه های این محصولات از کشورهای چین، کره و آلمان وارد ایران می شود. اما به علت تحریم ها، به مدت 8 ماه قادر نبودند که قطعه ها را وارد کنند. اما خوشبختانه این موضوع حل شده است.

 

نمایندگی و پشتیبانی جی پلاس از محصولات خود

هر دستگاهی  از جمله تلویزیون های جی پلاس که شما تهیه کنید، از پشتیبانی و نمایندگی برخوردار است. در طول زمان که از دستگاه های متفاوتی که استفاده می کنید، ممکن است دچار خرابی شوند یا سوال های درباره آنها برایتان پیش بیاید، که در این مواقع نمایندگی جی پلاس به کمکتان می آید.

در صورتی که نلویزیون، کولرگازی و هر دستگاه دیگری دچار مشکل شد، کافی است با نمایندگی جی پلاس تماس بگیرید. نمایندگی ها در سراسر ایران آماده هستند تا به شما خدمات ارائه دهند.

نمایندگی ها در شهرهای رشت، تهران، کرج، شیراز، مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز و نور پاسخگوی سوالات شما هستند. در صورت نیاز به تعمیر، تکنسین‌های متخصص و حرفه‌ای گلدیران آماده ارائه خدمات به شما هستند .درنهایت اگر موضوعی برایتان مطرح شده بود و یا دستگاه با مشکلی رو به رو شد، با ثبت درخواست تعمیرات، تکنسین‌ های ما در کم‌ترین زمان در سراسر ایران کنار شما خواهند بود.

 

نمایندگی جی پلاس

 

خدمات معتبر شرکت گلدیران

نمایندگی جی پلاس همان خدمات معتبر شرکت گلدیران را به شما ارائه می دهد. موقع خرید کردن به خراب شدن محصول مورد نظر خود فکر نکنید و به خیالی راحت خرید کنید. همان طور که در قبل گفته شد، یک محصول قوی علاوه بر داشتن هرینه مناسب و کیفیت بالا، دارای خدمات پس از فروش است. امروزه شرکت هایی که دارای پشتیبانی و خدمات پس ار فروش هستند در بازار رقابت می کنند.

اما شرکت هایی که رضایت مشتری برایشان زیاد اهمیت نداشته و صرفا به دنبال سود خود بودند، از رده خارج شدند. گلدیران با توجه به نیاز و رضایت مشتری سالهاست تجربه های متفاوتی را آموخته و سعی می کند، هر روز بهتر از دیروز خود شود. همچنین با کسب تجربه های فراوان توانسته که خود را بین مردم محبوب کند و همچنین مشتری ها از برندهای او رضایت کافی را دارند.

نمایندگی جی پلاس همیشه در دسترس شما خواهد بود تا مشکلات شما را حل کند. علاوه بر داشتن مشکل، اگر سوالی داشته باشید، می توانید از نمایندگی ها بپرسید و آنها با صبر و حوصله به شما جواب خواهند داد. برای دسترسی به نمایندگی ها شماره های مربوطه را می توانید از سایت های معتبر برند جی پلاس پیدا کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *