مقاله

بهترین ماشین لباسشویی چه ویژگی دارد؟

بهترین ماشین لباسشویی چه ویژگی دارد؟

آیا شما نیز ماشین لباسشویی‌تان خراب شده و نمی دانید که باید آن را تعمیر کنید یا یکی دیگر بخرید؟ به هر دلیلی که برای خرید یک دستگاه جدید می خواهید اقدام  کنید، باید بدانید که دستگاه شما در کنار شما خواهد بود و لباس هایتان درخشان و بدون لک خواهد بود. هنگام انتخاب یک ماشین لباسشویی و خشک کن جدید، طبیعتاً باید به چیزهای مهمی مانند قیمت، اندازه و ظرفیت بار فکر کنید. امروزه، بسیاری از ویژگی‌های جدید وجود دارد که می‌تواند لباس‌شویی را قابل تحمل‌تر کند. ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع ماشین لباسشویی را می خواهید. انتخاب شما عمدتاً به فضایی که دارید بستگی دارد. در اینجا مدل های مختلف موجود است.

 

ماشین لباس شویی

 

ماشین های لباسشویی قابل حمل

این محبوب ترین نوع است. یک ماشین لباس شویی قابل حمل که لازم نیست برای فضای نگهداری از آن نگران باشید. چون آنها به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند تا در مکان های مختلف از آن استفاده کنید. ابعاد استاندارد به گونه ای ساخته شده اند که زیر اکثر میزهای کار آشپزخانه قرار می گیرند. اکثر لباس شویی های جی پلاس و ال جی چنین ویژگی دارند. آنها دارای ابعادی هستند که می توانید به راحتی در هر جایی از جمله آشپزخانه یا حمام خود استفاده کنید.

 

چرخه های شستشو جداگانه

اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، احتمالاً لحظه‌ای را داشته‌اید که انبوهی از لباس‌ها و حوله‌ها در روز  شستن لباس شویی خیلی طاقت‌فرسا شده است؛ احتمالاً بیش از یک مجموعه ماشین لباسشویی و خشک کن را آرزو کرده اید تا بتوانید به طور همزمان لباس های بیشتری را بشویید. خوشبختانه، واشر لباس شویی های جی پلاس مجهز به دو واشر در یک واحد است که به شما امکان می دهد بارهای جداگانه را به طور همزمان یا مستقل بشویید.

آنها با دو واشر جداگانه کنترل می‌شود، حتی می‌توانید دو چرخه را با تنظیمات مختلف شستشو اجرا کنید تا بتوانید وسایل حجیم خود را از پیراهن‌های لباس ظریف خود جدا کنید. اگر دوست ندارید رنگ پارچه‌ها را با لباس‌های روزمره مخلوط کنید یا کتانی‌ها را در چرخه لباس‌های روزمره بیندازید، این قدرت را دارید که در مورد نحوه تمیز کردن و مراقبت از لباس‌های خود تصمیم بگیرید.

 

ماشین لباس شویی

 

درب دوم برای لباس های فراموش شده

شما فقط ماشین را پر از لباس کردید، مواد شوینده را داخل آن ریختید و چرخه شستشو را شروع کردید. حالا می توانید یک نفس راحت بکشید و به روز خود ادامه دهید. اما ناگهان متوجه چیزی می شوید؛ همانطور که در اتاق نشیمن برگردید، یک تی شرت افتاده روی زمین می بینید. اما دیگر نگران نباشید. چون با درب دوم لباس شویی می توانید هر لباسی که جا مانده را در درون لباس شویی بیاندازید. شاید اگر این نوع از لباس شویی نداشتید به این فکر می کردید که چه گزینه هایی برای شما باقی مانده است؟ پیراهن فراموش شده را بتوانید با درب که دارید اضافه کنید و به کارهای خود برسید؟ یا منتظر بمانید تا یک چرخه جدید را با یک آیتم جدید شروع کنید، هدر دادن آب و افزایش زمان صرف شده برای انجام این کار بسیار زیاد است.

چیزی که ما نیاز داریم یک درب کوچک برای اقلامی است که از سایر لباس ها حا می ماند. بعضی از مدل های ماشین لباس شویی نیاز به اجرای چرخه جداگانه یا انداختن بار اضافی لباس را از بین می برد. درب AddWash به شما این امکان را می دهد که به راحتی لباس های فراموش شده را پس از شروع چرخه، بدون شروع مجدد، اضافه کنید.

نیازی به توقف چرخه ندارید. به سادگی درب دوم را باز کنید و اقلام جا مانده خود را داخل لباسشویی بیندازید. این چرخه ادامه خواهد داشت و لباس های شما با هم در یک چرخه شسته می شوند و اگر نیاز به شستشوی کامل سریع دارید، به لطف Super Speed ​​می توانید چرخه را فقط در 36 دقیقه به پایان برسانید. ترکیب AddWash و Super Speed ​​با هر چرخه در زمان و انرژی شما صرفه جویی می کند. فرقی نمی‌کند در حال شستن پارچه‌های مخملی، جین، پنبه‌ای، پشمی یا پلی‌استر هستید، می توانید به راحتی از چنین ماشین لباس شویی استفاده کنید.

 

خشک کننده با بخار چروک

همیشه وقتی برای بیرون رفتن از خانه عجله دارید، لباس‌هایتان بیشترین چروک‌ها را دارند یا درست زمانی که سر کار می‌روید متوجه لباس چروک خود می شوید؛ اگر علاقه‌ای به پوشیدن لباس‌های چروک‌دار در مکان‌های عمومی ندارید و از اتو کردن نیز لذت نمی‌برید (بیایید منصف باشیم، هیچ‌کس این کار را نمی‌کند)، یک خشک‌کن با تنظیم بخار خشک‌کننده چروک‌ می‌تواند چین‌های ناخواسته را در لباس‌های شما از بین ببرد. به علاوه، این چرخه منحصربه‌فرد دارای مزیت سلامتی است که می‌تواند گرد و غبار و آلرژن‌ها را از بین ببرد، بنابراین می‌توانید به راحتی نفس بکشید و با انجام آن خوب به نظر برسید.

خشک‌کن برقی بار الکتریکی با بخار پرفکت الکترولوکس (EFME527UIW) با سیستم‌های LuxCare و Instant Dry می توان دیگر نگران نبود. از مزیت های آنها شامل خشک کردن پارچه‌ها، از بین بردن چین و چروک‌ها و طراوت سریع اقلام با بخار در ده دقیقه است. تنظیمات بخار Perfect به آرامی چین و چروک ها را از بین می برد و استاتیک را کاهش می دهد تا لباس ها به بهترین شکل ظاهر شوند. سنسور دقیق این ماشین لباس شویی‌ها به گونه ای است که از پارچه‌های شما در برابر خشک شدن بیش از حد محافظت می‌کند و همچنین کمک می‌کند تا مطمئن شوید که لباس‌های خیس در سطل زباله باقی نمی‌ماند.خشک کردن سریع 18 دقیقه ای به شما امکان می دهد مواردی را که بیشتر به آن نیاز دارید خشک کنید، و گزینه Extended Tumble به آرامی لباس های شما را بدون گرما می چرخاند تا از گره خوردن آن ها جلوگیری کند.

ماشین لباس شویی

سنسور خشک موجود در لباس‌شویی‌های جدید

یکی از بدترین قسمت های لباسشویی این است که لباس های خود را از خشک کن بیرون بیاورید و متوجه شوید که هنوز مرطوب هستند. اینجاست که خشک‌کن ال‌جی با سنسور خشک‌کننده همراه با پشتیبان وارد می‌شود. سیستم Sensor Dry سطوح رطوبت را در طول چرخه اندازه گیری می کند و به طور خودکار زمان خشک شدن را تنظیم می کند تا از خشک شدن لباس های شما در هر بار اطمینان حاصل شود. این سنسور به خشک‌کن شما اجازه می‌دهد تا با مصرف انرژی کمتری نسبت به حالت خشک معمولی، حدود 20 درصد کار کند و از ساییدگی اضافی روی لباس‌های شما جلوگیری می‌کند و بر صورت‌حساب‌های آب و برق، مصرف انرژی و محیط‌زیست شما تأثیر مثبت می‌گذارد.

این فقط مربوط به تنظیم زمان خشک شدن نیست. گاهی اوقات لباس‌هایتان را از محل شستشو بیرون می‌آورید و متوجه می‌شوید که هنوز مواد شوینده روی پارچه‌هایتان باقی مانده است. ماشین لباسشویی هوشمند ال‌جی شما می‌تواند به‌طور خودکار نیازهای هر چرخه را حس کند و تنظیم بهینه شستشو و چرخه آب را تنظیم کند تا اطمینان حاصل شود که لباس‌های شما در طول شستشو کاملاً پوشیده شده و در آب فرو می‌روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *