مقاله

بهترین لپ تاپ های تجاری در سال 2022

بهترین لپ تاپ های تجاری در سال 2022

بهترین لپ‌تاپ‌های تجاری انجام کار را آسان می‌کنند و  هر روز کارآمدتر می‌شوند. آن‌ها به اندازه‌ای سبک هستند که بتوان در تمام طول روز آنها را حمل کرد، با صفحه‌کلیدهای عالی و صفحه‌نمایش‌های واضح و خوانا که دیدن آنها در طول جلسات کار شما را راحت است. به علاوه، آنها عمر باتری فوق العاده ای دارند.

روزی روزگاری، اگر لپ‌تاپ را برای تجارت می‌خواستید، به Lenovo ThinkPads و HP EliteBooks محدود می‌شدید. در حالی که این لپ‌تاپ‌ها هنوز هم لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده‌ای برای کارمندان اداری و کسب‌وکارهایی هستند که در حال حرکت هستند، اما پیشرفت‌های اخیر در قطعات موبایل به ما مجموعه‌ای از لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه را داده است که ماندگاری طولانی، قدرتمند و آن‌قدر شیک هستند که می‌توانند داخل کیف قرار بگیرند یا شیک به نظر برسند.

البته، با همه گزینه‌هایی که اکنون برای یک لپ‌تاپ عالی برای کسب و کار در دسترس دارید، برای جدا کردن گندم از کاه به کمک نیاز دارید. راهنمای ما را در مورد بهترین لپ تاپ های تجاری که می توانید خریداری کنید، بخوانید

 

بهترین لپ تاپ های تجاری در حال حاضر

در حال حاضر ما Lenovo ThinkPad X1 Nano را به عنوان بهترین لپ‌تاپ تجاری توصیه می‌کنیم؛ زیرا سبک وزن و ماندگاری بالایی دارد. این لپ‌تاپ با وزن تنها 2 پوند، سبک‌ترین لپ‌تاپ در این لیست است، اما می‌تواند یک صفحه نمایش 13 اینچی واضح با نسبت تصویر 16:10 را در خود جای دهد که کار با کد و اسناد را آسان‌تر می‌کند. به علاوه، دارای احراز هویت بیومتریک چهره/اثرانگشت، سوئیچ کشتن وب‌کم، و سایر ویژگی‌های حریم خصوصی تجاری است که خط ThinkPad به آن‌ها معروف است. تنها نقطه ضعف بزرگ کمبود پورت آن است.  تنها با دو پورت USB-C Thunderbolt 4، زمانی که می خواهید لوازم جانبی زیادی را وصل کنید، ممکن است نیاز به هاب USB داشته باشید.

اگر ترجیح می دهید لپ تاپ تجاری شما به تبلت تبدیل شود، ما HP Spectre x360 را به عنوان یک جایگزین عالی پیشنهاد می کنیم. این دستگاه شیک و ظریف است که تنها 0.67 اینچ ضخامت دارد، اگرچه حدود یک پوند سنگین تر از ThinkPad X1 Nano فوق سبک است. با این حال، Spectre x360 عملکرد عالی، عمر باتری 12 ساعته تست شده در آزمایشگاه و یک صفحه نمایش فوق العاده در بسته بندی شیک را ارائه می دهد. به‌علاوه، با یک قلم بسته‌بندی شده برای یادداشت‌برداری (یا dooding) در طول جلسات ارائه می‌شود.

طرفداران اپل که به دنبال یک لپ تاپ تجاری سبک وزن و با عمر طولانی هستند باید مک بوک ایر جدید مجهز به M1 را انتخاب کنند. عملکرد و کارایی جدیدی را برای خط مک بوک ایر به دست می آورد، در حالی که مثل همیشه کوچک و سبک باقی می ماند.

بهترین لپ‌تاپ های تجاری

 

بهترین لپ تاپ های تجاری که امروز می توانید بخرید

لپ‌تاپ ThinkPad X1 Nano لنوو یک لپ‌تاپ تجاری عالی است زیرا قدرتمند، عمر طولانی و حمل آن آسان است. Nano با وزن تنها 2 پوند، سبک ترین لپ تاپ در این لیست است، اما با عمر باتری آزمایش شده 12 ساعته، همچنان آب کافی برای دوام یک روز کاری بدون نیاز به شارژر دارد. همچنین می‌توانید برای اتصال 4G/5G هزینه اضافی بپردازید، اگر می‌خواهید در حال حرکت متصل بمانید.

لنوو هم کارایی یا قابلیت استفاده را فدا نکرد. علاوه بر مجموعه استاندارد ویژگی‌های امنیتی و رتبه‌بندی‌های دوام همه ThinkPad‌ها، پردازنده‌های Nano نسل یازدهم اینتل Tiger Lake سرعت مورد نیاز برای بهره‌وری بسیار را فراهم می‌کنند – و صفحه‌کلید آن تجربه تایپ سریع و راحت را ارائه می‌کند که مطابق با ThinkPad است. نام تجاری. ممکن است بخواهید یک هاب USB را بسته بندی کنید، زیرا فقط دو پورت Thunderbolt / USB-C دارد.

بهترین لپ‌تاپ های تجاری

مک‌بوک ایر بهترین لپ‌تاپ تجاری

HP Spectre x360 14 یک لپ‌تاپ تجاری قدرتمند تبدیل‌پذیر با طراحی شیک و زیبا است که عملکرد عالی را هم برای کار و هم برای بازی ارائه می‌کند. HP Spectre x360 که در سه رنگ (نقره‌ای، مشکی و آبی سرمه‌ای) و نمای بسیار نازک 0.67 اینچی موجود است، سبکی پیچیده را به میز شما می‌آورد که کاملاً اجزای داخلی آن را تکمیل می‌کند.

در حالی که اگر آن را با اجزای سطح بالا پیکربندی کنید، قیمت می تواند بسیار زیاد باشد، اما ما فکر می کنیم عملکرد و طراحی براق و مستحکم Spectre x360 ارزش قیمت درخواستی را دارد. این قلم با یک قلم کج قابل شارژ MPP2.0 نیز بسته بندی شده است، که برای هنرمندان دیجیتال یا هرکسی که ترجیح می دهد در طول جلسات یادداشت های دست نویس بگیرد، عالی است.

اپل با تراشه M1 لپ تاپ های خود را متحول کرد و مک بوک ایر یکی از اولین دستگاه هایی بود که این تراشه را دریافت کرد. این تراشه عملکرد بهتری نسبت به ایر تا کنون دارد و همچنین عمر باتری باورنکردنی را ارائه می‌کند: در تست باتری Tom’s Guide 14 ساعت و 41 دقیقه دوام آورد. بعلاوه، وب‌کم مک بوک ایر به لطف پردازش سیگنال، شفاف‌تر و دقیق‌تر از همیشه است و صفحه کلید جادویی همچنان تجربه تایپ عالی را ارائه می‌دهد.

در مجموع، اگر برای مقاصد تجاری به مک بوک نیاز دارید، به سختی می توانید بهتر از مک بوک ایر مجهز به M1 عمل کنید. این لپ تاپ قدرتمند، با عمر طولانی و به اندازه کافی قادر است که بتواند همه چیز را از ارائه جلسات گرفته تا جلسات کاری کافی شاپ را انجام دهد.

 

مایکروسافت سرفیس چطور؟ آیا جزء بهترین‌ها است؟ 

لپ‌تاپ سرفیس 4 مایکروسافت انتخاب خوبی برای استفاده تجاری است، زیرا نزدیک‌ترین چیزی است که این شرکت به یک لپ‌تاپ ویندوزی پرچم‌دار می‌سازد. این محصول 2021 به سری لپ‌تاپ‌های سرفیس، اجزای ممتاز را در یک شاسی شیک بسته‌بندی می‌کند، و با نصب ویندوز 10 تمیز و بدون bloatware ارائه می‌شود.

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ ویندوزی ممتاز برای کار در هر مکانی هستید، لپ‌تاپ سرفیس 4 مایکروسافت راه خوبی است. این صفحه‌کلید راحت با کلیدهایی با اندازه خوب و راضی‌کننده و گزینه‌ای زیبا از Alcantara دارد که نسبت به یک لپ‌تاپ تمام فلزی معمولی به مچ دست‌های شما راحتی بیشتری می‌دهد. عمر باتری قابل‌اعتماد 10+ ساعت و نسبت نمایشگر بلند 3:2 را در نظر بگیرید، که می‌تواند به شما کمک کند اسناد را راحت‌تر بخوانید و ویرایش کنید و یک نوت بوک عالی برای انجام کارها در حال حرکت دارید.

بهترین لپ‌تاپ های تجاری

 

 

Acer Swift3 و XPS با بهترین قیمت مناسب برای کار شما

اگر کسب‌وکار شما از بودجه‌ای برخوردار است و می‌خواهید پول خود را بهترین قیمت خرج کنید، Acer Swift 3 ثابت می‌کند که می‌توانید عملکرد عالی را با قیمتی شگفت‌آور پایین داشته باشید. این لپ تاپ با بسته بندی سخت افزار AMD، عمر باتری زیادی (11:09) در طراحی سبک وزن ارائه می دهد. بعلاوه، پورت های بیشتری نسبت به لپ تاپ های ذکر شده در بالا دارد: USB Type-C، HDMI، و USB-A. به علاوه، شما یک خواننده اثر انگشت نیز دریافت می کنید.

این صفحه‌کلید به لطف کلیدهای بی‌صدا و رضایت‌بخش، برای انجام کار در دفتر نیز عالی است. ما فقط آرزو می کنیم که صفحه نمایش سوئیفت 3 دارای روشنایی و رنگ بیشتری باشد و بلندگوهای آن کمی قدرت بیشتری داشته باشند. اما اگر به دنبال انجام کارها با بودجه هستید، بحث در مورد ارزش و عملکرد ارائه شده توسط Acer Swift 3 مبتنی بر AMD دشوار است. همچنین اگر به لپ تاپ کاری خود نیاز دارید که صفحه نمایش بزرگ خوبی داشته باشد، ما XPS 15 را به شما توصیه می کنیم زیرا به طور شگفت انگیزی باریک و شیک نسبت به اندازه خود است، با همان عملکرد عالی و طراحی با حاشیه نازک زیبای برادران XPS خود. XPS 15 جدید همچنین با برخی از ترفندهای طراحی هوشمند، مانند کلیدهای بزرگتر و صفحه لمسی پاسخگو که بیش از 60 درصد بزرگتر از نسل قبلی است، بهتر شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *