مقاله

بهترین برندهای هدست گیمینگ 2022

بهترین برندهای هدست گیمینگ 2022

اکثر گیمرها نمی توانند بازی های ویدیویی را بدون صدا تصور کنند. بازی در حالت بی صدا تقریباً مانند حل کردن مکعب روبیک شفاف است؛ شما برای رسیدن به یک سرگرمی بسیار تلاش می کنید و بازی های متنوع انجام می دهید اما در عوض بازی بی صدا، بسیار حوصله سر بر است.

خوشبختانه، اکنون هدست های بازی مقرون به صرفه در همه جا وجود دارد. شما می توانید با یک هزینه بسیار مناسب، یک هدست  برای خود تهیه کنید که تجربه بازی شما را به میزان قابل توجهی بهتر کند. برای کمک به شما در یافتن بهترین‌ها، ایده خوبی است که با شرکت‌هایی شروع کنید که آنها را می سازند. بنابراین، بیایید در مورد بهترین مارک های هدست بازی مورد اعتماد بیشتر صحبت کنیم.

 

RAZER؛ لوگوی مار دو سر

با تم سیاه و اسیدی-سبز خود، بیشتر مردم احتمالا حدس می زنند که Razer نوعی کلوپ شبانه است که توسط جامعه ای از هزارها نوجوانان پر سر و صدا اما همیشه مشتاق دنبال می شود. به طرز شگفت انگیزی، این افراد در اولین حدس خود درست می گفتند اگر فقط از اصطلاح “گیمر” استفاده می کردند.

لوگوی مار سه سر Razer تاکنون بر روی بسیاری از محصولات و کالاهای بازی نقش بسته است که تصور  بازار بازی بدون آن تقریباً غیرممکن شده است. در طول سال‌ها، آن‌ها اعتماد گیمرها را با ایجاد ابزارهای باکیفیت، از جمله بهترین هدست‌های بازی سیمی، به دست آورده‌اند.

اما ما را به یک سوال اساسی می‌رساند که چرا Razer در بین بهترین برندهای هدست بازی قرار دارد؟ به عنوان مثال، مجموعه هدست‌های بازی آنها، توسط بسیاری از گیمرها، چه آنهایی که به راحتی در خانه خود بازی می کنند و چه آن‌هایی که در صحنه حرفه ای در سطح بالا بازی می کنند، ستایش می شود.

هدست‌های Razer مانند BlackShark، Nari و Kraken، هدست‌های پیش‌فرض برای بازی هستند که تقریباً در همه جا مشاهده می شوند. از جمله در رویدادهای ورزش‌های الکترونیکی، در کافه‌های بازی، در کانال های تلگرامی. حتی هر بار که آخرین ویدیوی PewDiePie را تماشا می کنید، یکی از آنها را خواهید دید.

Razer به عنوان برندی که از زمان شروع به کار همیشه به بازی اختصاص داشته است، هدست‌هایی را طراحی و تولید می کند که مترادف با سبک زندگی گیمرها هستند. چه به دنبال چیزی مقرون به صرفه یا گران قیمت باشید و چه با سیم یا بی سیم باشد، یک هدست Razer وجود دارد که تجربه بازی شما را به سطح جدیدی ارتقا می دهد.

بهترین هدست گیمرها

 

LOGITECH بهترین برند برای گیمرها

یکی دیگر از برندهای اصلی که هیچ کس نباید هنگام صحبت در مورد بهترین هدست بازی آن را نادیده بگیرد چیست؟ لاجیتک؛ این نوآور پیشرو در پشت برخی از مشهورترین فناوری‌های بازی در بازار است. این لاجیتک جی، یک برند فرعی است. اما در حال حاضر، بیایید G را برای سادگی کنار بگذاریم. به هر حال همه ما می دانیم که به چه معناست.

برای درک اهمیت این شرکت، در حال حاضر در NASDAQ با قیمت حدود 105 دلار به ازای هر سهم با ارزش بازار بیش از 17.5 میلیارد دلار فهرست شده است. اما ما اینجا نیستیم که در مورد قیمت سهام صحبت کنیم، اینطور نیست؟ در حالی که لاجیتک مانند Razer به عنوان یک برند بازی شروع به کار نکرد، مدت طولانی تری در این تجارت فعالیت داشته است. در واقع، مدت‌ها قبل از تولد بیشتر گیمرهای امروزی کار می‌کرد. لاجیتک که در سال 1981 در سوئیس تأسیس شد، دوران طلایی رایانه‌ها را دیده و بخشی از آن بوده است؛ زمانی که موج اول رایانه‌های شخصی وارد بسیاری از خانه‌ها شد.

تا به امروز، لاجیتک این شخصیت ارجمند را حفظ کرده است. در هر محصولی که آنها می سازند، می توانید تخصص، سبک و حتی خرد این برند را حس کنید. حتی بهتر از آن، این است که لاجیتک ارزش جایگاه بازی را کاملاً درک می کند، به همین دلیل است که در وهله اول یک برند فرعی برای آن در نظر گرفته است. از این درک، لاجیتک نوآوری های زیادی برای بازی ایجاد کرده است. به همین دلیل است که هدست‌های آن‌ها در محدوده قیمتی 70 تا 200 دلار توسط بسیاری از گیمرها و سازندگان استفاده می‌شود.

به عنوان مثال، Pro X توسط افراد مشهور بازی مانند Bjergsen، Caps و Shroud حمایت می شود و ثابت می کند که چرا لاجیتک یکی از بهترین برندهای هدست بازی در لیگ است. همچنین هدست های لاجیتک را در رویدادهای مهم ورزش های الکترونیکی خواهید دید. اگر از طرفداران League of Legends هستید، شانس بیشتر ی دارید؛ زیرا لاجیتک یکی از شرکای رسمی آنها است. همچنین مشارکت با سازمان های ورزش های الکترونیکی را فراموش نکنید. در حال حاضر، لاجیتک از تیم SoloMid (TSM)، G2 Esports، Navi، Astralis و بسیاری دیگر حمایت می کند.

LOGITECH

آشنایی با دستاوردهای هایپرکس

HyperX از روزهایی که به عنوان یک ارائه دهنده حافظه فعالیت می کرد، راه زیادی را پیموده است. با مطالعه جدول زمانی آن می توانید دستاوردهای آن را مشاهده کنید:

  • 2004: حافظه HyperX DDR2 معرفی شد.
  • 2007: حافظه HyperX DDR3 معرفی شد.
  • 2010: سریعترین حافظه DDR3 در سال 2010.
  • 2013: اولین فلش درایو USB 1 ترابایتی جهان.

سپس، همانطور که صنعت eSports شروع به ابراز رشد و نفوذ باورنکردنی خود کرد، هایپرکس نیز در آن تغییراتی به وجود آمد؛ در سال 2016، HyperX با گوردون هیوارد ستاره NBA (یک گیمر حرفه‌ای) و تیم eSports Detroit Renegades قرارداد امضا کرد. سپس یک سال بعد یعنی در سال 2017، HyperX پنجمین پیش نویس کلی De’Aaron Fox را به عنوان سفیر هدست بازی امضا کرد.

 

هایپرکس

 

البته که این موضوع جدی تر هم شد در همان سال، HyperX شریک رسمی هدست بازی فیلادلفیا 76ers، دالاس ماوریکس و Mavs Gaming تیم لیگ NBA 2k شد. در سال بعد، هایپر ایکس 5 میلیون هدست به فروش رساند و در نهایت قدرت خود را در صنعت ورزش های الکترونیکی مشخص کرد. امروزه HyperX ماوس های بازی، صفحه کلید و مجموعه کاملی از فناوری ها را می فروشد. اما هیچ یک از محصولات آن به اندازه هدست‌های بازی آن برجسته نشده اند.

از طریق شراکت‌های پرمخاطب آن، می‌توانید نگاهی اجمالی به اینکه چرا در بین بهترین برندهای هدست بازی در دنیای ورزش‌های الکترونیکی و به طور کلی بازی قرار دارد، بیابید. هدست های بازی خوب HyperX برای رایانه شخصی نیز در صحنه حرفه‌ای استفاده می شود. علاوه بر تجارت با تیم‌های NBA، آنها همچنین شریک سازمان‌های ورزش الکترونیکی از جمله Cloud9، Team Liquid، Virtus Pro، Dignitas، Vici Gaming و سایرین هستند علاوه بر این، آنها از پخش کننده هایی از جمله Pokimane، Valkyrae، و بازیکن NFL JuJu Smith-Schuster حمایت می کنند. این مشارکت های انحصاری HyperX را به یکی از محبوب ترین برندهای هدست بازی در این لیست تبدیل کرده است.

 

شرکت صوتی سنهایزر؛ با هدست‌های حرفه‌ای

در آلمان در سال 1945، Sennheiser به عنوان یک شرکت صوتی شروع به کار کرد. چشم انداز آن مستقیماً به شکل دادن به دنیای صوتی رفت و 75 سال بعد از زمانی که فریتز سنهایزر شرکت را ایجاد کرد، پیشرفت را روز به روز می‌دید.

اکنون که یکی از بهترین برندهای هدفون بازی در جهان است، به راحتی می توان گفت که Sennheiser به وعده خود برای تعیین نقاط عطف تکنولوژیک عمل کرده است. این شرکت به لطف توانایی خود در رهبری و نوآوری، جوایز بین المللی بسیاری از جمله جایزه گرمی را به دست آورده است. برخی از این نوآوری‌ها عبارتند از؛ اولین میکروفون جهت دار در دهه پنجاه، هدفون باز در دهه شصت، فناوری انتقال مادون قرمز در دهه هفتاد و انتقال بی سیم چند کاناله در دهه هشتاد.

Sennheiser همچنین اولین شرکتی بود که بر روی فناوری صدای فراگیر تمرکز کرد، که اکنون در همه بازارهایی که بازی‌های ویدیویی و صدا در هم تنیده شده‌اند، اولویت دارد. این فناوری در چند سال گذشته عامل اصلی تجربه بازی همه جانبه بوده است. زیرا سعی در تقلید از نشانه های شنیداری دنیای واقعی دارد. همانطور که گفته شد، بهترین هدفون گیمینگ Sennheiser بهترین هدفون برای گیمرها است.

هدست‌های Sennheiser در محدوده قیمتی 100 تا 320 دلار مانند Game Zero و Game One تقریباً از نظر ویژگی‌های صدای فراگیر خود بی‌نظیر هستند و آنها را در بازی‌هایی مانند Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO)، Valorant و Fortnite به محبوبیت تبدیل می‌کند. علاوه بر دستاوردهای خود، Sennheiser همچنین شریک سازمان دهندگان ورزش های الکترونیکی مانند BLAST Premier، یک لیگ حرفه ای ورزش های الکترونیکی است که اخیراً در سال 2020 راه اندازی شد، و ESL، یکی از بزرگترین شرکت های ورزش الکترونیکی و بزرگترین شرکت های تولید بازی های ویدیویی در سراسر جهان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *