مقاله

بهترین گوشی های شیائومی 2022

بهترین گوشی های شیائومی 2022

این لیست از بهترین گوشی های شیائومی، طیف گسترده ای از گوشی ها را در بر می گیرد، زیرا خود شیائومی گوشی های مختلفی تولید می کند و در حالی که مدل‌های رده بالای این شرکت نیز در رتبه‌های بالایی قرار دارند، ما ارزش پول را در نظر گرفته‌ایم، بنابراین برخی از گوشی‌های ارزان‌تر نیز در این فهرست قرار دارند.

با گزینه‌های بسیار زیادی که در این لیست وجود دارد، تقریباً برای همه باید یک گوشی شیائومی وجود داشته باشد و می‌توانید مطمئن باشید که گوشی‌های موجود در این لیست واقعاً بهترین هستند. زیرا ما همه آنها را به طور کامل بررسی کرده‌ایم. این به معنای استفاده از آنها برای مدت طولانی و آزمایش همه ویژگی های آنها از جمله دوربین، عمر باتری، عملکرد، صفحه نمایش و موارد دیگر است.

بنابراین می توانید مطمئن باشید که هر یک از اینها تلفن های خوبی خواهند بود، اما در حالی که ما آنها را بر اساس ترجیح شخصی خود رتبه بندی کرده ایم، انتخاب شماره یک ما ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد، زیرا بستگی به این دارد که شما چه چیزی را بیشتر از همه برای آن ارزش قائل هستید.

با عرضه منظم گوشی‌های جدید شیائومی، ما نیز به‌طور مرتب این فهرست را به‌روزرسانی می‌کنیم، بنابراین اگر چیزی نظر شما را جلب نکرد، به زودی دوباره بررسی کنید، یا به بهترین راهنمای تلفن اندروید، بهترین آیفون یا بهترین تلفن‌های مقرون‌ به‌ صرفه نگاهی بیندازید.

 شیائومی 12 پرو را تلفن مورد علاقه طرفداران

Pro دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی زیبا، شارژ فوق سریع 120 واتی، ظاهری شیک و سه دوربین عالی 50 مگاپیکسلی است؛ همه اینها در دستگاهی است که در برخی مناطق، رقبای مشابه را پایین می آورد. با عملکرد قدرتمند نیز، این گوشی برای گیمرها، عکاسان و طرفداران سرگرمی عالی است و به راحتی می توان Mi 11 2021 یا Xiaomi 12 غیر پرو را معرفی کرد.

این گوشی دارای رتبه IP نیست، اگرچه دارای برخی اقدامات ضد آب و ضد گرد و غبار است. نرم افزار آن نیز کمی پف کرده است، و ما متوجه شدیم که دوربین آن در زوم فوق العاده نیست (محدود به زوم اپتیکال 2 برابر). اما به غیر از آن مسائل کوچک، این دستگاه برتر است.

 

 

انتخاب بهتر ما؛ شیائومی Mi 11 

شیائومی Mi 11 پرچمدار این شرکت برای سال 2021 بود که حالت‌های دوربین جدید، فناوری‌های صفحه نمایش و طراحی‌های دوربین پشتی را با قیمت بالای گوشی به نمایش گذاشت. ما گوشی را بررسی کردیم و به ویژه حالت عکاسی ماکرو (با استفاده از لنز پشتی سفارشی)، صفحه نمایش عالی با وضوح و نرخ تازه سازی بالا و قدرت پردازش ارائه شده توسط چیپست رده بالای آن را تحسین کردیم.

در حالی که این گوشی نشان دهنده بهترین فناوری شیائومی در سال 2021 است، هزینه آن ممکن است برخی از افراد را از کار بیاندازد ؛ اگرچه اکنون که کمی روشن شده است، اغلب می توانید آن را کاهش دهید. ما همچنین متوجه شدیم که عمر باتری آن ضعیف است و البته از آن زمان تاکنون شیائومی 12 در صدر قرار گرفته است. با وجود همه اینها، اگر به دنبال یک گوشی هوشمند عالی از این شرکت هستید، هنوز هم باید جزو اولین گوشی هایی باشد که در نظر می گیرید.

 

نوت 10 پرو را فراموش نکنید 

اگر به دنبال بهترین گوشی از برند شیائومی هستید، نوت 10 پرو همان گوشی است. دارای مشخصات بالا و قیمت پایین است که آن را به یک خرید خوب تبدیل می کند. این گوشی دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با رزولوشن فوق‌العاده بالا، صفحه نمایش بزرگ و جسورانه 120 هرتزی و باتری عظیم 5020 میلی آمپر ساعتی است. همانطور که تلفن‌های ارزان قیمت می‌گویند، این تلفن همراه مانند یک ستاره است. در بررسی خود، مابه صفحه نمایش و باتری علاقه مند بودیم.

همچنین متوجه شدیم که شیائومی ردمی نوت 10 پرو دارای بلندگوهای استریو فوق‌العاده‌ای است، بنابراین آن‌هایی که با صفحه نمایش و عمر باتری آن همراه هستند، آن را برای ماراتن‌های فیلم و پرخوری‌های باکس‌ست عالی می‌کنند. مطمئناً، چند چیز وجود دارد که با Note 10 Pro از دست می‌دهید. عمدتاً در اینجا 5G وجود ندارد. اما اگر به آن نیاز ندارید، این تلفن تمام چیزی است که نیاز دارید.

 

گوشی شگفت انگیز Xiaomi Poco X3 NFC

Xiaomi Poco X3 NFC یک گوشی شگفت‌انگیز است که عمدتاً به این دلیل است که مشخصات واقعاً چشمگیری برای یک گوشی در قیمت خود دارد. این دستگاه دارای قدرت پردازش زیادی است، عملکرد بازی به‌ویژه آن ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باتری واقعاً طولانی‌ مدتی دارد که به نظر ما برای دو روز یا استفاده متوسط خوب است. این یک چیز نادر در تلفن‌ها است.

همچنین دارای صفحه نمایش 120 هرتزی است که ما آن را به عنوان “پیشرفته ترین صفحه نمایش در قیمت” توصیف کردیم، همه اینها با قیمت بسیار پایین. اگر این دستگاه را بردارید، مطمئناً به بهترین شکل ممکن، بیشتر از آنچه برای آن پرداخت کرده اید، دریافت خواهید کرد. مطمئناً مواردی وجود دارد که همه آنها را دوست ندارند؛ تلفن واقعاً بزرگ است و دوربین ها با رقبای هم قیمت مطابقت ندارند. اما این هنوز یک خرید ارزشمند است، این بهترین گوشی ارزان قیمت در حال حاضر است.

شیائومی 12 پرچمدار سال 2022

شیائومی 12 پرچمدار اصلی این شرکت در سال 2022 است که در زیر مدل Pro قرار دارد که قبلاً در این لیست در مورد آن خوانده اید. به این ترتیب، جای تعجب نیست که این گوشی در میان بهترین گوشی های شیائومی قرار می گیرد. این یک تلفن کوچک زیبا با قاب کوچک است، به این معنی که در دست احساس خوبی دارد و حمل آن سبک است. همچنین دارای یک روکش صاف صاف است که برای نوک انگشتان شما مفید است. همانطور که احتمالاً می توانید بگویید، ما طرفداران بزرگ طراحی و احساس دست هستیم.

همچنین با Xiaomi 12 مشخصات رده بالایی را دریافت خواهید کرد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، چیپست قدرتمند، شارژ نسبتا سریع و عمر باتری عالی. دلیل اینکه این گوشی در این لیست نسبتاً پایین است این است که به اندازه سایر تلفن های همراه شیائومی ارزش پولی ندارد و پول شما به اندازه Pro نمی رود ؛ با این وجود، این گوشی خوب است.

 

 

Xiaomi 11T Pro؛ بهترین گوشی شیائومی 

Xiaomi 11T Pro هم یک میان رده از Mi 11 و هم جانشین سالانه Mi 10T Pro است، هرچند شایان ذکر است که این اولین تلفنی بود که نام تجاری Mi را که قبلاً توسط این شرکت استفاده می شد از دست داد. این یک گوشی میان رده عالی با چیپست قدرتمند، صفحه نمایش زیبا، آرایه دوربین مفید و اسکنر اثر انگشت بصری است. اگر ظاهر Mi 11 را دوست داشتید، بسیاری از ویژگی های آن مانند لنز تله ماکرو 5 مگاپیکسلی یا حالت های دوربین فراوان را در اینجا خواهید یافت.

با این حال، چند مشکل در تلفن وجود داشت – ما متوجه شدیم که حسگر اثرانگشت آن، اگرچه استفاده سریع است، اما برای برخی افراد نمی‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. مشکل اصلی که داشتیم این بود که خیلی سریع داغ شد و همین امر باعث کاهش قدرت پردازش شد. با این حال، به طور کلی، این یک گوشی شیائومی عالی است و اگر به یک گوشی میان رده جدید نیاز دارید، قطعا ارزش بررسی کردن را دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *