مقاله

یخچال جی پلاس ساخت کجاست؟

یخچال های جی پلاس ساخت کچاست؟

یخچال جی پلاس

امروزه متاسفانه به علت مشکلات اقتصادی و وجود تحریم های سنگین، استفاده کردن از تولیدات داخلی باکیفیت بهترین گزینه است. خریداران محصولات خانگی همیشه به دنبال محصولاتی می گردند تا علاوه بر داشتن کیفیت، عمر طولانی نیز داشته باشند.

گلدیران شرکتی است که نماینده برند ال جی است. این شرکت برای جبران نبود سایر برندهای خارجی که به خاطر تحریم ها، ایران را ترک کردند وارد بازار شده است. همچنین در حال توسعه دادن برند جدیدی به نام “جی پلاس” یا “گلدیران پلاس” است.

با وارد شدن محصولات جی پلاس مشتری های زیادی را جذب خود کرده است. چون محصولات خارجی با مشکل وارد ایران می شوند. حتی خیلی از افراد حاضر نیستند که برای یخچال های گران قیمت هزینه کنند، چون به مقرون به صرفه و منطقی نیست.

حالا سوالی که درباره یخچال ها به وجود آمده این است که، آیا کیفیت یخچال های جی پلاس خوب است؟ آیا عمرهای طولانی دارند؟ یا به اندازه محصولات خارجی از کیفیت خوبی برخوردار هستند؟ در ادامه این مقاله به این سوالات پاسخ داده می شود.

 

جی پلاس با گارانتی گلدیران

جی پلاس با وارد شدن به بازار ایران چشم های زیادی را به خودش جلب کرده است. بعد از اعمال شدن تحریم های آمریکا بیشتر شرکت های خارجی ایران را ترک کردند. سپس شرکت گلدیران با خلاقیتی بالا وارد عرصه شد. با ساختن محصولات  مختلفی چون یخچال، تلویزیون جی پلاس و دیگر محصولات خانگی که جزء تولیدات داخلی است را به وجود آورد.

شرکت گلدیران به کمک و پشتیبانی برند ال جی توانست محصولات جدید خود را به مردم معرفی کند. درست است که این محصولات در ایران به تولید می رسند، اما تمام اجزا آن ها از کشور های دیگر وارد می شود. به همین علت از بالاترین کیفیت از بین سایر برندها نمایان شده است. همچنین می توانید این محصولات را از نپلر خریداری کنید.

شاید برایتان جالب باشد که تمام شرکت های لوازم خانگی از جمله پاناسونیک، سونی و اپل نیز تمام قطعات خود را از دیگر کشورها می گیرند. خوبی این کار در این است که می توان به جای تولید قطعات بر روی طراحی و زیبایی محصول تمرکز کرد. همچنین می توان نیاز مشتری را راحت تر فهمید و همان را برآورده کند.

 

یخچال جی پلاس

 

کیفیت لوازم خانگی جی پلاس

اولین و مهم ترین سوالی که ذهن مشتریان را درگیر خود کرده این است که آیا لوازم خانگی جی پلاس کیفیت لازم را دارد؟ بهتر است بدانید برای ساخت لوازم های خانگی ابتدا از مشاوران برتر کره ای ها استفاده شده است. سپس با طراحی بی نظیر آن ها را تولید می کنند. همچنین خدمات پس از فروشی که شرکت گلدیران برای مشتریان خود در نظر گرفته است، عالی است. چون همین امر می تواند نشان دهنده کیفیت خوب محصولات جی پلاس باشد.

 

یخچال و فریزر جی پلاس

یخچال ها بخش بسیار مهم آشپزخانه محسوب می شود و در هر خانه کوچک تا بزرگ می توان یخچال با برند و رنگ های مختلف را پیدا کرد. همچنین یخچال را می توان مرکز یک آشپزخانه شناخت. چون هرکسی که وارد یخچال می شود حتی اگر چیزی نخواهد بخورد، حتما یک بار هم شده در یخچال را باز می کند.

اهمیتی که یخچال برای ما آدم ها دارد به مواد غذایی که در داخل آن می گذاریم بستگی دارد. به همین دلیل به برند و مدلی از یخچال نیازمندیم که بتواند کیفیت مواد غذایی ما را حفظ کند. خوشبختانه یکی از بهترین برند های پیش رو ما وجود دارد، یخچال های جی پلاس است. این برند با پشتیبانی شرکت گلدیران ساخته شده است.

همچنین به خاطر خدمات پس از فروش، کیفیت بالا و قیمت مناسب آن مشتری های زیادی را پیدا کرده است. محصولات جی پلاس جایگزین بسیار مناسبی به جای یخچال های خارجی با قیمت های سرسام آور است. برای همین بهترین گزینه برای داشتن یک یخچال عالی، یخچال های جی پلاس است.

یکی از محصولات پر مشتری می توان به یخچال جی پلاس اشاره نمود. یخچال هایی با طراحی های شگفت انگیز ساخته شده است. می توان با یخچال های ساید بای ساید به رنگ های سیلور و سفید آن اشاره نمود.

 

یخچال های جی پلاس

 

مدل های یخچال های جی پلاس

یکی از لوازم خانگی های جی پلاس می توان به یخچال های آن اشاره کرد. یخچال های جی پلاس دارای مدل های مختلفی است. خوشبختانه برای هر سلیقه ای از مشتریان، یخچال های مختلفی وجود دارد.

با رنگ های گوناگونی چون سفید، سیلور، تیتانیوم، مشکی آینه ای و نقره ای در ایران موجود است. همچنین بسته به هر سایزی که شما نیاز دارید، می توانید آن ها را از فروشگاه های معتبر دریافت کنید. از مدل های معروف یخچال های جی پلاس می توان با موارد زیر اشاره کرد:

  • GSS-J7031
  • GSS-J706BG2
  • GSS-J9053
  • GSS-J906BG4
  • GRF-J3025
  • GRF-J5056

 

موتور هوشمند یخچال های جی پلاس

در یخچال های جی پلاس اکثر موتورها از نوع هوشمند هستند. کمپرسورها مزیت های زیادی را به همراه خود دارند. مدیریت برق از مهم ترین ویژگی های این نوع از یخچال ها است. همچنین از روشن و خاموش شدن مکرر موتور جلوگیری می کند.

موتورهای هوشمند تمام رفتار های شما را کاملا متوجه می شوند. این دستگاه فعالیت دور موتور و مصرف برق را به خوبی کنترل می کند و مانع هزینه های گزاف می شود. از دیگر مزیت های یخچال های هوشمند می توان به استهلاک کمتر و طول عمر بیشتر کمپرسور اشاره کرد و بهترین عملکرد را ارائه می کند. موتورهای هوشمند یخچال های جی پلاس اینورتر دارای 5 سال گارانتی است و این جدا از گارانتی 18 ماهه‌ محصول است.

 

یخچال جی پلاس

بازدهی بالا و مصرف بهینه برق در یخچال جی پلاس

یخچال های جی پلاس هوشمند ساخته شدند. میزان انرژی که موتور مصرف می کند، کاملا کنترل شده است. یکی از بازدهی هایی که یخچال های جی پلاس دارد این است که، روشن و خاموش شدن های مکرر انرژی زیادی را صرف می کند اما با وجود ذخیره انرژی و مصرف بهینه، یخچال های جی پلاس خواهان زیادی پیدا کرده است. سطح مصرف انرژی این یخچال‌ها A+ است.

 

یخچال های جی پلاس

عایق پیشرفته با داشتن طراحی دیدنی یخچال های جی پلاس

احتمالا شما هم جز افرادی هستید که برایتان بسیار مهم است که مواد غذایی تان در دما مناسب باشد تا فاسد نشود. به همین دلیل وجود عایق بندی بالا در یخچال ها موضوع مهمی است. همچنین عدم تولید برفک یکی دیگر از نشانه های یخچال خوب است. انتخاب یخچال های جی پلاس می تواند یک گزینه بسیار هوشمندانه باشد.

عایق بندی بالا در درست کار کردن موتورهای یخچال نیز تاثیرگذار است. به همین دلیل شرکت گلدیران با ساخت یخچال های جی پلاس گام بسیار بزرگی را در صنعت لوازم خانگی گذاشته است. از سویی دیگر طراحی های زیبا مشتری های زیادی را به خود جذب می کند. یخچال های جی پلاس با طراحی مدرن جزء آن دسته از یخچال هایی است که هرکسی دوست دارد آن را در آشپزخانه خود داشته باشد.

 

وجود یکنواختی دما در یخچال های جی پلاس

یکی از عوامل های بسیار مهم که مواد غذایی را از بین نبرد، وجود دمای یکنواخت در یخچال ها است. جی پلاس با تعبیه تکنولوژی گردش چندگانه هوای تازه است. وجود دمای یکسان بسیار در نگه داری مواد غذایی تاثیر زیادی دارد. یکسانی دما در یخچال و فریزر بسیار مورد اهمیت است. یخچالی را باید انتخاب کنید که این مورد را در خود داشته باشد.

کشو فرِش باکس؛ محفظه نگه داری میوه و سبزیجات

مطمئناً در هر یخچالی باید جایی برای نگه داری میوه و سبزیجات وجود داشته باشد. اگر یخچالی این ویژگی را نداشته باشد باید آن را ز لیست خود حذف کنید. همچنین باید محفظه های دیگری برای نگه داری گوشت، مرغ و ماهی وجود داشته باشد تا در هر طبقه جدا نگه داری شوند. همچنین وجود تهویه های مناسب در این محفظه ها بسیار مورد اهمیت واقع شده است.

 

یخچال جی پلاس

سرمایش بسیار سریع در یخچال جی پلاس

گاهی اوقات شما برای مهمانی لازم دارید که مواد غذایی زودتر یخ بزنند تا خراب نشوند یا حتی برای تمیز کردن یخچال خود لازم دارید آن را از برق بکشید و سپس نیاز داشته باشید تا با سرمایش سریع، سرما از دست رفته را برگردانید که این آپشن بسیار کاربردی به کمک شما می آید. به همین دلیل شما نیازمند یک یخچال با سرمایش قوی و باکیفیت هستید. وجود سرمایش سریع تر در یخچال آن را از سایر یخچال ها متمایز کرده است. سرمایشی که جی پلاس دارد هم در یخچال و هم فریزر وجود دارد.

 

مجهز بودن یخچال های جی پلاس به عملکرد هوشمند

بعضی از مدل های جی پلاس مجهز به عملکرد هوشمندانه است. این عملکرد را وقتی فعال کنید یخچال به صورت اتوماتیک شروع به کنترل می کند. میزان سرمایش، میزان مصرف برق و دیگر موارد را مورد بررسی قرار می دهد. یخچال می‌تواند عملکرد سرمایش سریع و انجماد سریع را مطابق تغییر دما در یخچال و فریزر فعال‌سازی یا لغو کند.

 

هشدار دادن یخچال جی پلاس برای گرم شدن محفظه ها

اکثر یخچال های کم کیفیت را اگر دقت کرده باشید، وقتی دما محفظه ها گرم می شوند، مواد غذایی یخ زده آب شده اند و تمام محصولات غذایی که خریداری کرده بودید از بین رفته است. اما خوشبختانه همه مدل های جی پلاس به سنسوری وصل است که تا با گرم تر شدن و رسیدن به دما کمتر از -12 هشدار می دهد تا شما زودتر یخچال را با ضمانت های جی پلاس سرویس کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *