مقاله

لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست؟

لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست؟ | برند جی پلاس LG گلدیران

لوازم های خانگی جی پلاس شرکت گلدیران

برند جی پلاس یا گلدیران، به تازگی محصولات مختلف خود را به نمایش گذاشته است. در همین حال مشتری های زیادی را جذب خود کرده است. از سویی دیگر به علت تحریم های بسیار سنگین آمریکا، از ورود لوازم خانگی های خارجی جلوگیری شده است.

 

برای معرفی بیشتر، شرکت گلدیران که نماینده برند جی پلاس است. با تدبیری مقتدرانه تمام لوازم های خانگی از جمله یخچال، ماشین لباس شویی و… به کمک این برند وارد بازار می شود. قیمت این محصولات بسیار مقرون به صرفه تر از محصولات خارجی است.

یکی از مزیت هایی که همه لوازم خانگی های جی پلاس دارند این است که، تمام قطعات آن از شرکت های بزرگ تامین می شود. این برند از سال 1397 شروع به فعالیت کرده است. همچنین خدمات گسترده و متنوعی را برای کاربران ایرانی به ارمغان آورده است. یکی  دیگر از مزیت‌های خرید لوازم خانگی جی پلاس، استفاده از مدرن‌ترین امکانات این لوازم است.

 

محصولات لوازم خانگی جی پلاس

برند جی پلاس با تولید محصولات لوازم خانگی متفاوت قصد بر این دارد که، سبد کالایی کاملی را ارائه دهد. از این محصولات می توان به کولرگازی جی پلاس، تلویزیون جی پلاس، وایت برد هوشمند جی پلاس، ماشین لباسشویی جی پلاس، یخچال جی پلاس، DVD Player و… اشاره کرد.

لوازم خانگی جی پلاس مزیت های زیادی دارد که همین امر باعث شده مشتری های زیادی خواهان خرید آن شوند. البته شاید برایتان جالب باشد که جی پلاس در ساخت موبایل و تلفن های همراه اخیرا فعالیت داشته و از آنها رونمایی کرده است. همچنین به علت بالا بودن قیمت سایر تلفن های همراه، این ایده بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کاربرانی که بنا به هر دلیلی نمی توانند هزینه های این محصولات را بدهند، می توانند از اقساطی که این برند در نظر گرفته است، بهره مند شوند. پرداخت نقدی و قسطی دارای شرایط خاص خود را دارد.

مشتریان می توانند بنا بر اوضاع اقتصادی خود یکی از دو گزینه را انتخاب نمایند. درست است که هزینه های محصولات لوازم خانگی بسیار کمتر از دیگر محصولات خارجی است. اما با وجود قسطی بودن می توان از میزان نگرانی ها کم کرد.

 

بررسی کیفیت لوازم خانگی جی پلاس 

هر محصولی برای این که بتواند مشتری های زیادی را جذب خود کند، باید علاوه بر مناسب بودن قیمت، کیفیت لازمه را نیز داشته باشد. به دلیل یکی از دلایل موفق بودن برند جی پلاس بالا بودن کیفیت لوازم خانکی است. برای ساخت هر محصول از جمله تلویزیون، کولرگازی، یخچال و… از قطعات خارجی از شرکت های بزرگ دنیا استفاده شده است.

علت اصلی با کیفیت بودن محصول های جی پلاس به تجربه و سابقه بلند مدت آن برمی گردد. جی‌ پلاس نتیجه تجربیات گلدیران در مسیر موفقیت‌های 30 ساله این شرکت است. در واقع گلدیران این‌‎بار یک برند ایرانی را به صورت انحصاری با بهترین قیمت تولید و به بازار عرضه کرده که اهداف بزرگی را دنبال می‌کند.

خیلی از افراد ممکن است فرق بین دو برند ال جی و جی پلاس را ندانند. جی پلاس در سال 1398 جایگزین برند ال جی شده است. همچنین جی پلاس یک زیر مجموعه ای از شرکت گلدیران است. همین طور که جی پلاس محصول ساخت کشور چین است.

تمام محصول های جی پلاس یک کالای داخلی است و حتی کشورهای پیشرفته مانند آمریکا یا کره بعضی از قطعاتشان را از سایر کشورها دریافت می کنند. وقتی می گوییم یک کالا داخلی است یعنی بخش بسیار زیادی از قطعات در داخل ایران تولید می شود.

 

معرفی انواع لوازم خانگی جی پلاس

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، لوازم خانگی های جی پلاس دارای تنوع های زیادی است تا متناسب هر سلیقه ای باشد. به همین امر بهتر است با انواع آن آشنا شویم.

تلویزیون جی پلاس

یکی از محصولات پرطرفدار جی پلاس، تلویزیون های آن است. طبیعتا وجود کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث شده که طرفداران زیادی را پیدا کند. ویژگی های مشترک تلویزیون های جی پلاس به خاطر Full HD بودن، دارای رابط هوشمند و پنل با کیفیت A+ است. بیشتر مدل‌های این تلویزیون‌ها همچنین دارای سیستم تقویت سیگنال دریافتی هستند. یعنی حتی وقتی سیگنال‌‌ها ضعیف می‌‌شود، دستگاه می‌تواند تصاویر را نمایش دهد. از همه جالب‌تر اینکه نسل دوم تلویزیون‌‌های جی پلاس قابلیت مانیتورینگ معکوس از تلویزیون بر روی گوشی را هم دارند. با این قابلیت می‌توانید به‌واسطه‌ی برنامه‌‌ی I Smart ، تصویر تلویزیون را روی صفحه‌‌نمایش موبایل خود تماشا کنید. البته امکان کنترل تلویزیون با موبایل هوشمند نیز وجود دارد.

تلویزیون‌‌های جی پلاس قابلیت جابجایی زمان یا همان Time shift را نیز دارند. با استفاده از این ویژگی شما می‌‌توانید، صحنه‌هایی از برنامه‌‌ی موردنظر خود را دوباره مشاهده کنید. از لحاظ قیمت نسبت به سایر تلویزیون برندهای دیگر بهتر بوده و ارزش خریدن دارد. یکی از خوبی های محصولات این برند منطقی بودن کیفیت و قیمت است. تلویزیون های جی پلاس تنوع بالایی دارند. شما می توانید هر اندازه و با هر کیفیتی را از فروشگاه های سراسر ایران خریداری کنید و رضایت کافی را نیز داشته باشید.

این محصول در حال حاضر در بسیاری از فروشگاه های معتبر در حال عرضه است. یکی دیگر از مزیت های وسایل جی پلاس من جمله تلویزیون های آن تا ۶۰ درصد در هزینه های انرژی صرفه جویی شده است.

 

تلویزیون جی پلاس

یخچال و فریزر جی پلاس

یکی دیگر از محصولاتی که چشم های زیادی را به خاطر ظرافت و زیبایی آن به خود خیره کرده است، یخچال و فریزرهای جی پلاس است. این محصول نیز مانند سایر لوازم خانگی های جی پلاس، از کیفیت مناسبی برخوردار است. یکی از آپشن های خوبی که برند جی پلاس در نظر گرفته است، ضمانت و گارانتی است که همراه خرید به شما می دهند.

ضمانت های 5 ساله می تواند این اطمینان را به شما دهند تا بتوانید از خرید خود راضی باشید. همچنین اگر دچار مشکلی شدید، بتوانید به راحتی آن را درست کنید. از دیگر جذابیت های یخچال و فریرزهای جی پلاس را می توان به ویژگی هایی چون نمایشگر ال ای دی و امکاناتی نظیر انجماد سریع و کنترل هوشمند دما اشاره نمود.  خانواده هایی که نگرانی این را دارند تا یخچالی که خریداری می کنند باید حتما از فضای کافی برخوردار باشد، این محصول می تواند مشکل آنها را حل کند.

در ادامه اگر اندازه مناسب یخچال فریزر جی پلاس دغدغه شماست، قبل از خرید به موارد زیر دقت کنید:

  • انتخاب سایز صحیح یخچال بر اساس اندازه‌ی درب آشپزخانه
  • انتخاب سایز صحیح یخچال بر اساس اندازه کابینت‌های آشپزخانه

  • انتخاب سایز صحیح یخچال برای آشپزخانه جدید

  • توجه به فضای لازم برای باز شدن درب یخچال

  • انتخاب سایز صحیح یخچال بر اساس سبک زندگی و عادت‌های غذایی

 

یخچال های جی پلاس

گوشی های جی پلاس 

امروزه نیاز بازار به سمت گوشی های هوشمند است. اما به علت تحریم های اعمال شده توانایی خرید گوشی برندهای دیگر کاهش پیدا کرده است. به همین دلیل با تفکری هوشمندانه که شرکت گلدیران کرده، مشکل خرید گوشی نیز بر طرف شده است. چون از گوشی های جی پلاس نیز استقبال بسیار خوبی شده است.

در شعار گوشی های جی پلاس نوشته شده است: «واقعیت، می‌ارزد» که با توجه به امکانات و قیمت آن شعار مناسبی گفته شده است. به علت استقبال خوبی که شده احتمالا در میان دیگر برندها بدرخشد و یکی از مشکلات اقتصادی را در میان مردم کم کند.

 

گوشی هوشمند جی پلاس

 

دستگاه‌های تصفیه هوا جی پلاس

شرکت گلدیران علاوه بر لوازم خانگی، به تولید محصولی به نام دستگاه تصفیه هوا نیز پرداخته است. این دستگاه کمک بسیار زیادی به از بین بردن بوی نامطبوع محیط از طریق فیلتر های کربنی به کار می رود. همچنین با جذب ریزگرد های معلق در هوا می تواند هوای سالمی را در اختیار شما بگذارد ضمن اینکه با تامین و تنظیم رطوبت محیط از طریق ایجاد بخار، هوای تنفسی شما را دلپذیر تر می سازد.

ویژگی خوب این دستگاه به این است که می تواند میزان آلودگی اطرافتان را کنترل کند و اکسیژن بیشتری را به وجود می آورد. این دستگاه برای افرادی که در کلان شهرها زندگی می کنند بسیار مناسب است. به دلیل هوشمندی این دستگاه ها ضمن نمایش کیفیت هوای محیط، توان خود را بنا به میزان آلودگی هوا تنظیم می کند همچنین نمایشگر آن نشان می دهد که چه زمانی نیاز به تعویض فیلتر دارد. صدا و مصرف کم از جمله مزایای این دستگاه های تصفیه هواست.

اما سوال این است که قبل از خرید دستگاه تصفیه هوا باید به چه ویژگی‌هایی توجه داشت تا بتوان بهترین خرید را انجام داد؟ در ادامه همراه ما باشید تا با این نکات بیشتر آشنا شوید.

  • انتخاب ظرفیت مناسب دستگاه تصفیه هوا، متناسب با فضا
  • انتخاب فیلترهای مناسب دستگاه تصفیه هوا
  • وزن دستگاه تصفیه هوا
  • میزان تولید صدای دستگاه
  • میزان مصرف انرژی دستگاه
  • سنسور هوشمند و تایمر دستگاه تصفیه هوا
  •  ویژگی‌های جانبی دستگاه

 

لوازم های خانگی جی پلاس

کولرگازی های جی پلاس

کولرهای گازی که در شرکت های دیگر تولید می شوند از قیمت های بسیار بالایی برخوردار است که ارزش خریدن را ندارند. به همین دلیل شرکت گلدیران، برند جی پلاس با ساخت کولرهای گازی این امکان را به شما می دهند تا بتوانید وسایل جدید و نو را وارد خانه خودتان کنید و هوای مطلوبی را در تابستان تجربه کنید.

علاوه بر قیمت کمتر و کیفیت بالا، تا 60% باعث کاهش انرژی و هزینه ها می شود. از ویژگی هایی که طرفداران زیادی پیدا کرده می توان به تنظیم شدن دستگاه یا محیط اطراف اشاره نمود. همچنین در ابتدا شروع با سرعت زیادی کار می کند که بعد از تنظیم شدن دما به جای خاموش شدن، سرعت خود را اتوماتیک کم می کند تا زمانی که ها دوباره گرم شود و مثل قبل شروع به فعالیت می کند. اما سوال اینجاست که چگونه بهترین ظرفیت کولرگازی جی‌پلاس را بر اساس متراژ خانه انتخاب کنیم؟ برای خرید کولرگازی جی‌پلاس خوب است اندازه‌های زیر را در نظر داشته باشید:

  • مساحت زیر 37 مترمربع: ظرفیت 9 هزار BTU
  • مساحت بین 37 تا 41 مترمربع: ظرفیت 12 هزار BTU
  • مساحت بین 41 تا 50 مترمربع: ظرفیت 16 هزار BTU
  • مساحت بین 50 تا 64 مترمربع: ظرفیت 18 هزار BTU
  • مساحت بین 64 تا 91 مترمربع: ظرفیت 24 هزار BTU
  • مساحت بین 91 تا 120 مترمربع: ظرفیت 28 و 30 هزار BTU

البته باید توجه داشته باشید که ظرفیت کولرگازی به عواملی همچون تعداد افرادی که در آن فضا حضور دارند، آب‌وهوای منطقه، آفتاب‌گیر بودن و تعداد پنجره‌ها نیز بستگی دارد. اگر در یک منطقه گرمسیری زندگی می‌کنید، بهتر است ۱۰ تا ۲۰ درصد BTU بیشتر برای هر فضا در نظر بگیرید.

 

کولر گازی جی پلاس

 

معرفی جی پلاس از نظر دیگران

به نقل قول از رسانه دیجیاتو درباره جی پلاس محصولات ایرانی باعث می شود تا نیاز به قطعه خارحی کاهش پیدا کند. همچنین برای کمک به اوضاع اقتصادی، جی پلاس با قیمت پایین تر و کیفیت بالاتر تولید می شود تا همه افراد بتوانند از زیبایی و کارایی لوازم خانگی جی پلاس بهره مند شوند.

همان طور که در پیشتر اشاره شد، همکاری با کره ایده خوبی بود که هنوز ادامه دارد. البته به علت تحریم ها به مدت 8 ماه بود که کره توانایی وارد کردن قطعات را به داخل ایران نداشت. اما حال این مشکل برطرف شده و می توان دوباره کالاهای باکیفیت را وارد بازار نمود.

 

عکس از رسانه دیجیاتو - جی پلاس

عکس از رسانه دیجیاتو – جی پلاس

 

به نقل از رسانه زومیت محصولات جی پلاس در سطح جهانی رقیب پیدا کرده و آن را با برند ال جی مقایسه می کنند. ویژگی هایی که باعث برتری جی پلاس شده به خاطر پشتیبانی 24 ساعته و ارائه خدمات پس از فروش است. همچنین از هر محصول به میزان کافی تولید می شود تا افراد زیادی بتوانند به آسودگی از آن خرید کنند.

 

عکس از رسانه زومبت - جی پلاس

عکس از رسانه زومیت – جی پلاس

 

به نقل از رسانه ایسنا درباره جی پلاس این است که برند جی پلاس یک اثر هنری است که هنرمندانی آن را طراحی و خلق کردند. البته درست است که لوازم خانگی زیادی تولید شده اما هنوز برنامه های شگفت انگیزی برای ساخت دیگر وسایل خانگی نیز در نظر گرفته اند.

 

عکس از رسانه ایسنا- جی پلاس

عکس از رسانه ایسنا- جی پلاس

 

دیدگاهی در مورد “لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست؟

  1. بهارین عبادی گفت:

    سلام ، من ساید نقره ای جی پلاس رو سفارش دادم . کی این محصول به دستم میرسه؟

    1. Rozhina Esmaili گفت:

      با فروشگاه تماس بگیرید.

  2. CONNERTON8960 گفت:

    Thank you!!1

  3. سبزعلی قراگوزلو گفت:

    سلام بنده بازنشسته هستم یک دستگاه ماشین لباسشویی با یخچال نیاز دارم بطور اقساطی می خوام خرید کنم لطفاً راهنمایی بفرمایید باتشکر

    1. فروشگاه نپلر گفت:

      سلام جناب قراگوزلو، ما درخدمتتون هستیم می‌تونید در 20 قسط پرداخت کنید.

  4. Hamid گفت:

    سلام آیا در استان کرمانشاه وایلام نمایندگی دارد

  5. هما گفت:

    سلام ،ایا شما اینستا که محصولات در آن معرفی بشود دارید

    1. فروشگاه تهران سانیو گفت:

      سلام، خیر داخل سایت درخدمتتون هستیم.

  6. جمال خالداری گفت:

    ازتلویزیون راضی نیستم قرار بود برام تعویض کونید الان میگیدتعمیر میکونید پولدادیم جنس نو داشته باشیم ۵ماه کار کرده نیم سوز شدروحرف خودتون نیستادید تعویض کونید

    1. فروشگاه تهران سانیو گفت:

      سلام دوست عزیز لطفا با خدمات شرکت تماس بگیرید: 84733-021

  7. رضا گفت:

    دوستان به شما توصیه می کنم سراغ اسپیلت جی پلاس نروید به قدری اذیت می شید در موضوع نصب دستگاه و خدمات پس از فروش و دستتون هم به هیچ جایی بند نیست .

  8. رضا گفت:

    سلام به همه
    خیلی برند بی خودی هستش

  9. حمید گفت:

    سلام ایافروشگاههای شهروند هم یخچال فریزر جی پلاس دارند

  10. ناشناس گفت:

    سلام من می‌خوام دستگاه 5کاره جی پلاس بگیرم مثل گوشت کوپ و خرد کن و آسیاب و غیره به نظر دوستان چیکار کنم مارکش خوبه لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنونم

  11. ناشناس گفت:

    سلام، من مایکرو ویو میخواستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *