مقاله

تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست؟

سوالات متداول خریداران برند جی پلاس

تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست؟ تولید داخل

تلویزیون جی پلاس خوبه؟ جواب در انتهای مقاله

کیفیت تلویزیون جی پلاس چطوره؟ جواب در انتهای مقاله

این ها سوالاتیست که خریداران محصولات صوتی تصویری و خانگی برند های برتر این روز ها به دنبال پاسخ شان میگردند.

شرکت « گلدیران »، نماینده ال جی در ایران، مشغول توسعه برند جدید « گلدیران پلاس » یا همان « جی پلاس » است و در آینده ای نزدیک محصولات این برند را به عنوان یک محصول داخلی وارد بازار ایران کند؛ بازاری که به دلیل مشکلات واردات، نه محصول آنچنانی در آن باقی مانده و نه خریدار، با توجه به اینکه قیمت تلویزیون‌های خارجی، شاید برای همه مصرف کننده ها مقرون به صرفه و یا منطقی نباشد آن علاقه قبلی را برای خرید ندارند.

3 دلیل که ثابت می‌کند شما به تلویزیون هوشمند جی‌پلاس در خانه نیاز دارید!

تلویزیون هوشمند جی‌پلاس با امکانات مدرن و قیمت بسیار مناسب در بازار ایران یکی از بهترین تلویزیون‌هایی است که می‌توانید این روزها خریداری کنید. از امکان نمایش میلیاردها رنگ غنی گرفته تا امکان اتصال موبایل به تلویزیون و بهره بردن از اتصالات اینترنتی، تلویزیون هوشمند جی‌پلاس را به یکی از گزینه‌های قابل تأمل در بازار تبدیل کرده است. اما برای اینکه مطمئن شوید این محصول ارزش خرید دارد یا خیر در زیر؟ دلیل برایتان آورده‌ایم. دلایلی که نشان می‌دهند در عصر حکمرانی اینترنت، وجود یک تلویزیون هوشمند در همه خانه‌ها ضروری است.

1- کیفیت تصویر عالی تلویزیون هوشمند جی‌پلاس

ازآنجاکه تلویزیون هوشمند با جدیدترین تکنولوژی‌های تولید و عرضه می‌شوند، کیفیت تصویر آن‌ها نیز بسیار بهتر از همتاهای غیرهوشمندشان است. بهترین میزان کنتراست تصویر، دقت و خلوص رنگ عالی، روشنایی و زاویه دید خوب ازجمله ویژگی‌های تصویری این تلویزیون‌هاست.

2- امکان اتصال مستقیم به اینترنت تلویزیون هوشمند جی‌پلاس

اینترنت این روزها به جزو جدانشدنی زندگی بشر تبدیل شده است. به همین خاطر، امکان گشت زدن در دهکده جهانی در تلویزیون‌ها هم مهیا شده. یعنی کاربران می‌توانند بدون نیاز به میرور کردن موبایل یا کامپیوتر روی نمایشگر، به‌طور مستقیم به اینترنت وصل شوند و از برنامه‌ها و اپ‌های آنلاین استفاده کنند.

تمامی اسمارت‌ تی‌وی‌ها دارای پورت اترنت و وای‌فای داخلی هستند. شما می‌توانید هنگام راه‌اندازی تلویزیون، آن را به شبکه بی‌سیم خانگی وصل کنید. البته توصیه ما این است که تلویزیون هوشمند را با کابل به مودم وصل کنید زیرا سرعت و پایداری این نوع اتصال بالاتر از نمونه‌های بی‌سیم است.

3- طراحی باریک تلویزیون هوشمند جی‌پلاس

در مقایسه ظاهری تلویزیون هوشمند و دیگر تلویزیون‌های موجود در بازار، باید گفت مدل‌های هوشمند ازنظر کیفیت ساخت و طراحی یک سر و گردن بالاتر قرار دارند. بدنه‌ی این دستگاه‌ها بسیار باریک و ظریف ساخته می‌شود. از این رو برای جای دادن آن در هر گوشه از اتاق نشیمن می‌توانید برنامه‌ریزی کنید و مشکلی از نظر فضای اشغالی نخواهید داشت.

محصولات جی پلاس با گارانتی گلدیران

«حسین تنهایی»، قائم مقام شرکت گلدیران در گفتگو با رسانه دیجیاتو این مسئله را تایید و اعلام می‌کند که از اسفند ماه 97 باید منتظر حضور تلویزیون‌های جدید گلدیران به نام «جی پلاس» در بازار باشیم. او در همین رابطه می‌گوید:

«احساس من این است که اگر آدم صبر داشته باشد و کار اصولی انجام دهد، محدودیت‌ها باعث خیر و برکت می‌شود. پس از اینکه شرکت ال‌جی متوجه شد که نمی‌تواند به ما کالا بدهد، رضایت داد تا ما بتوانیم برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه، به سراغ برندهای دیگر برویم. ما هم به این نتیجه رسیدیم که بهتر است به جای اینکه برویم برندهای مختلف را وارد و تولید کنیم، به سراغ برندی برویم که پایه داخلی داشته باشد. از طرفی هدف‌مان این است که با توجه به تجربه‌ و سوابقی که از تولید محصولات خارجی داریم، بتوانیم کیفیت خوبی را ارائه دهیم. حالا شروع کرده‌ایم و بعضی قطعات را از جاهای مختلف و همچنین داخل کشور تامین کرده‌ایم. برند «جی پلاس» که در اصل «گلدیران پلاس» است را نیز ثبت کرده‌ایم و این محصولات را در اسفند ماه و قبل از عید به بازار عرضه می‌کنیم.»

 

حسین تنهایی، قائم مقام شرکت گلدیران

 

قائم مقام شرکت گلدیران در پاسخ به این مسئله که آیا در نهایت با محصولی ایرانی روبه‌رو هستیم یا چینی، به دیجیاتو می‌گوید: « این محصول داخلی است. نکته اینجاست که هیچ‌کدام از کشورهای اروپایی یا آمریکایی که تلویزیون تولید می‌کنند، همه چیز را خودشان تولید نمی‌کنند و بعضی از قطعات را از چین یا کره دریافت می‌کنند. نمی‌شود گفت هیچ قطعه خارجی در جی پلاس به کار نمی‌رود، اما بنایی که داریم این است که به تدریج، نیاز ما به قطعه خارجی کمتر شود. با این حال در هر صورت خودتان هم می‌دانید که ماژول [پنل نمایشگر]، در کل دنیا توسط پنج یا شش شرکت تولید می‌شود. شرکت‌هایی مثل سامسونگ و ال‌جی. حتی امروز شرکت‌هایی مثل سونی یا پاناسونیک هم از ماژول همین چند شرکت فعال در این حوزه استفاده می‌کنند. پس منطقی نیست که ما این حجم از سرمایه‌گذاری را برای توسعه ماژول اصلی تلویزیون انجام دهیم و این ماژول از خارج وارد می‌شود. »

 

تلویزیون های جی پلاس در زمان شروع فعالیت ممکن است برای کاربران خیلی حرفه ای جذابیت زیادی نداشته باشد اما این موضوع به این معنی نیست که این تلویزیون ها از کیفیت و متریال ضعیفی ساخته شده است. امروز در آذر ماه 98 در حالی که  سری تلویزیون های GD GH GU جی پلاس که از پارسال (اسفند 97) فروش شان شروع شده، دیگر تولید نمیشوند و این به به دلیل تولید سری های جدید این برند در حال پیشرفت است. سری های جدید که امروزه تولید و ارائه می شود سری تلویزیون های JD JH JU جی پلاس است که اواخر تابستان به بازار عرضه شد.

این سری آخر جی پلاس در دیزاین و طراحی  نسبت به سری قبلی پشرفت هایی داشته اما از نظر من خیلی بیشتر از این ها میتواند دیزاین خود را بهبود ببخشد. اما از نظر کیفیت و متریال بسیار بهتر و به روزتری ساخته شده است و این بدان معناست که شرکت گلدیران تمام سعی و تلاش خود را برای ساخت و ارائه هرچه بهتر و قوی تر محصولات جی پلاس به کار بسته و ما هم امیدواریم که این برند داخلی به زودی بتواند با دیگر برند های دنیا به رقابت بپردازد.

 

[stellar]

دیدگاهی در مورد “تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست؟

  1. Saeed گفت:

    سلام مدل های stellar series برای گیم مناسب هسن؟

    1. فروشگاه نپلر گفت:

      سلام دوست عزیز متوجه سوالتون نشدم

      1. محمد گفت:

        سلام تلویزیون جی پلاس مدل ۷۲۴sاز hdr10پشتیبانیمیکنه آیا

    2. فروشگاه نپلر گفت:

      سلام دوست عزیز، متوجه سوالتون نشدم.

    3. مرکز مشاوره گفت:

      سلام
      مطالب این سایت همیشه جزو بهترین هاست ممنون از اینکه برای مخاطبتون وقت میذارین.

      1. فروشگاه نپلر گفت:

        خواهش میکنم ممنون وظیفه ما هست.

    4. farzaneh1875 گفت:

      سلام من امروز محصول سفارش دادم کی میرسه؟؟
      چرا توی سفارشات نمیتونم پیگیری کنم؟ لطفا راهنمایی کنید عجله دارم

      1. فروشگاه نپلر گفت:

        سلام، لطفا بعد از سفارش با شماره های داخل سایت تماس بگیرید برای پیگیری و ارسال سریع تر

  2. معین گفت:

    سلام من چند روزی از از تلویزیون G puls استفاده میکنم این بسیار باکیفیت است نسب به رقیبانش قبلا سامسونگ داشتم که حدود ۶میلیون پول دادم این محصول با قیمتی خوبی که داره واقعا از سامسونگ و الجی خیلی بهتره امیدوارم که همه مردم از محصولات داخلی مون حمایت کنن.

    1. فروشگاه نپلر گفت:

      به سلامتی و خوشی استفاده کنید، ممنون که نظرتون رو با بقیه در میان گذاشتید.

  3. فرشته گفت:

    سلام تلویزین های جی پلاس رو باید از فروشگاه های ال جی خریداری کنیم؟

    1. فروشگاه نپلر گفت:

      سلام بله دوست عزیز میتونید از تمام نمایندگی های ال جی خریداری بفرمایید.

      1. ترانه گفت:

        سلام ببخشید یه سوال داشتم ما تلویزیون چی پلاس گرفتیم ولی نمیدونیم که کیفیتش خوبه یانه از لحاظ کیفیتش و بقیه چیزهاش چطوره ؟؟ میخوام ببینم اگر خوب نیس بهشون پس بدم؟

        1. فروشگاه نپلر گفت:

          سلام تلویزیون های خوبی هستند و در آینده نیز بهتر خواند شد و این موضوع رو در هر سری جدیدی که برند جی پلاس ارائه میده میتونید مشاهده کنید.

  4. کمیا گفت:

    سلام اگر امکانش هست يه مقایسه بین ال جی با جی پلاس بزارید مثلا تعداد پیکسلهای ۴۰ اینچ ال جی با ۴۰ اینچ جی پلاس مقایسه شود ممنون

    1. فروشگاه نپلر گفت:

      سلام دوست عزیز، از لحاظ تعداد هر دو یک انداره هستند در تراکم پیکسلی و از نظر کیفت در هر سری حدید، جی پلاس بسیار کیفیت بهتری رو ارئه میده.

  5. Mahdi گفت:

    اکثرا تلویزیونهای جی پلاس قطعاتش ساخت چین هست بعد مدت کوتاهی بگ لایتهاشون میسوزه و پول و هدر ندهید در این راستا تلویزیونهای ایکس ویژن با همین قیمت با کیفیتر و تحربه شده هستند ما خودمون الان ایکس ویژن گرفتیم و خونه بابام حی پلاس مال اونها خراب شد

    1. فروشگاه نپلر گفت:

      سلام دوست عزیز ممنون از نظرتون، به این شکل که میفرمایید نیست، احتمالا مشکلی پیش آمده بوده مانند ضربه و یا قرار گرفتن در معرض آب و رطوبت. تا به حال سوختن و خرابی از مشتری های فروشگاه ما اعلام نشده است.

      شما حتما با خدمات پس از فروش گلدیران تماس بگیرید و گزارش بدین که رسیدگی بشه به مشکلتون با شماره: 84733 با پیش شماره 021.

  6. Mr.gamer گفت:

    واقعا جای یه همچین شرکتی برای کوتاه کردن دست دلال جماعت و سود جوها خالی بود.
    کاش ب فکر گیمر ها هم باشند و ب امید روزی ک بشه یه مانیتور ب روز رو ب قیمت واقعیش خرید.
    فناوری فری سینک و رفرش ریت بالا اضافه بشه ب مانیتورای gplus معرکه میشن.
    این دو مدلی ک دارین واقعا هم زیبا از لحاظ ظاهری و خیلی ب قیمت هستن.موفق باشین.

    1. فروشگاه نپلر گفت:

      سلام برند جدید هست جی پلاس اما همانطور که گفتیم، در هر سری جدید بهبود چشمگیری خواهد داشت.

  7. محمدداودآبادی فراهانی گفت:

    سلام-حدودیکماه پیش به خاطرحمایت ازتولیدداخلی وقیمت مناسب جی پلاس۵۵ اینچ خریدم بعدازیکماه استفاده چندبارخودبخود روشن وخاموش شدن ویکبارهم بامراجعه تکنسین شرکت درست نشده میگن بیارش شرکت شایدیکهفته یابیشتر طول بکشه تعمیراتش حالا تصورکنید یکهفته بودن تلوزیون شایدهم درست نشه( حمل ونقلش تاشرکت) خدایش درسته بعدا میگوییدازتولید داخلی حمایت کنیم چطوری؟دراین دوران کرونا که خودم وخانواده که بیرون نمیتوانیم برویم تلوزیون راهم ازما دارندمیگیرند اگرصدای من به جایی میرسدلطفا کمک کنید

    1. فروشگاه نپلر گفت:

      سلام دوست عزیز با شماره خدمات پس از فروش گلدیران تماس بگیرید در اسرع وقت تلویزون رو تعویض میکنند، و در نظر بگیرید که برند جدیدی هست جی پلاس اما همانطور که گفتیم، در هر سری جدید بهبود چشمگیری خواهد داشت.

  8. علیرضا گفت:

    سلام تلویزیون جی پلاس سری FHجدیدتره یا سری های jd, jh ,ju. لطفا سریع جواب بدین میخوام بخرم

    1. فروشگاه نپلر گفت:

      سلام، سری j جدید هستند.

  9. صادق گفت:

    من مانیتورش رو خریدم خدایی راضی ام هم با کیفیت هم مقرون به صرفه هم شیک و خوشگل

  10. فرشاد گفت:

    من جی پلاس ۵۰ اینج خریدم وسامسونگ ۵۵ هم ۶ماه پیش خریدم اماکیفیت جی پلاس یه چیز دیگه است دست سامسونگ روبستی دادا چیکارکردین دمتون گرم

    1. فروشگاه تهران سانیو گفت:

      خوشحالیم که کیفیت محصول نظر شما رو جلب کرده.

    2. ناشناس گفت:

      سلام مدلFH43قیمتش چنده و میخواستم بدونم چه جوره مارکیه

  11. امین گفت:

    حداقل بگین کارخانه تولید یخچال و تلویزیون شهر سمنگان است.

  12. منتقد گفت:

    خدمات صفر
    یک تلویزیون اسمارت جی پلاس خریدم کنترلش افتاد شکست. الان ۱۰ روزه دارم دنبال کننرلش میگردم هیچ جا پیدا نمیشه. حتی خود گلدیران هم چندبار تماس گرفتم نداره. واقعا خدماتشون حرف نداره…

  13. مهدی گفت:

    سلام دوم مهرماه تلویزیون ۵۵ اینچ جی پلاس خریداری کردم روز بعد نصاب شرکت اومد نصبش کرد وحدود۵ روز بعد صدای ترقه ازداخلش اومد وکلا خاموش شد واقعا کیفیتش درحد لنگه دمپایی هم نیست پولمون ریختیم توجوب

  14. لکزایی گفت:

    سلام ما 6ماه قبل تلویزیون جی پلاس گرفتیم و از همون روز اول صفحش دیر بالا میومد که نصاب گفت برای شبکه های اچ دی هست اما هر روز بدتر شد و الان 2هفته است نمایندگی برده و امروز حظوری رفتیم و گفتن شرکت گفته تلویزیون تعویض می‌کنه مارک الجی یا سامسونگ می‌فرسته ولی باید تفاوت قیمت و خودتون پرداخت کنید
    ولی شرکتی که می‌دونه برند و محصولش مشکل داره نباید همچین شرط و شروطی برای مشتری بزاره تو بازاری که هر روز قیمت‌ها فرق می‌کنه شاید ما 6ماه قبل با همون پول می‌تونستیم الجی بگیریم
    یعنی اگه نتونیم پول اضافه رو بدیم تلویزیونی به ما تعلق نمیگیره

    1. فروشگاه تهران سانیو گفت:

      حق با شماست، ما فقط یک نمایندگی هستیم، اما اگر کمکی از دست ما بر میاد تماس بگیرید 66623623-021 درخدمتتون هستیم.

  15. . گفت:

    سلام
    ما تلویزیون جی پلاس خریدیم بعد چند ماه روس صحنه نمایش خط های باریک سیاه بوجود آمده و روز به روز هم بیشتر میشه زنگ زدیم به نمایندگی گفتن باید شما بیارین تلویزیون رو اصلا جی پلاس خوب نیست من نمیدونم چرا بهش میگن برند برند چی کشک چی حتی همین تلویزیون های سام آخه سامسونگ و ال‌جی کجا اینا کجا لطفاً برای این خط های پاسخگو باشید
    اولش خوبه بعد خودش رو ول می‌کنه فقط دوو بخرین

    1. فروشگاه نپلر گفت:

      با سلام و عرض ادب، خیلی ممنون بابت ثبت دیدگاه تون.
      اگر مشکلی برای محصول پیش آمده با شماره خدمات پس ار فروش گلدیران تماس بگیرید 84733-021

  16. ناشناس گفت:

    بلی منم تلویزیون جی پلاس ۵۰ خریدم دقیقا همین مشکل
    داره

  17. سیدعلی گفت:

    سلام و خسته نباشید نمیدونم یکی تعريف میکنه از جی پلاس یکی میزنه تو سر برند ما تلویزیون سونی داشتیم خدایی نزدیک نوزده سال کار کرد یکسالی بود تصویرش میرفت چند ساعت دوباره میمد بردش رو عوض کردیم یه مدت خوب بود ولی باز همون طوری شد نورش رو کم کردیم تصویرش نمیرفت ولی تاریک بود در شهر لوازم خانگی کلی تحقیق و سوال کردیم خدا وکيلی با بدبختی تلویزیون جی پلاس رد خریدیم به پیشتهاد کارشتاسان شون که عالیه ده روزه نصب کردند ولی با این حرفها میترسیم خدا کنه خوب دربیاد

    1. ناشناس گفت:

      سلام چراتلویزویون جی پلاس درمازندران شهربهشهرنصب نداره وگارانتش علکی بایدخودم وصل کنم لطفان پیگری کنین ارلان بدان گارانتی حساب میشه جنسش این مارک خوبه

  18. حسین شهریاری گفت:

    سلام من میخواستم ال ای دی بخرم دوستان جی پلاس رامعرفی کردن،من تحقیق اینترنتی کردم بااین نظرات که من دیدم نظرم از خرید جی پلاس منفی هست ،هنوزاین شرکت مشکلات ال ای دی رانتونسته حل کنه ،مارکهای دوویاسونی سامسونگ بهتره اگه پول بیشتری میدیم خیالمون راحته

  19. افشین پناهی گفت:

    باسلام به خدمت شما من شش ماه پیش یک تلویزیون ۵۰ ایچ خریدم الان از وسط این تصویر خراب شده بردم نمایندگی گفتن این رقم تلویزیون ها عوض نکنیم الان شرکت گلدیران زیر هیچ کدام ازحرفش نمیره میگه ببر حالا نگاه کن ما الان نمدانیم این گارانتی به چه دردی میخوره ما ازکجای محصولات ایرانی حمایت کنیم محصولی که در ارز شش ماه خراب میشه امیدوارم یکی باشه که به ما جواب بده که ما چه کار کنیم

  20. محسن گفت:

    سلام دوستان و هموطنان عزیز به همه شما سفارش میکنم که جدا از خرید تلویزیون جی پلاس خو داری نمایید چون در مهر ۹۹ یک دستگاه تلویزیون جی پلاس ۵۰ اینچ خریداری نموده ام حالا خراب شده میگن بردش سوخته و باید ۵ میلیون پول بدی تا برات برد عوض کنیم اصلا کیفیت ندارد

  21. اسماعیل گفت:

    چرا چیزی راکه وارداتی هست میگین ساخت ایرانه مانیتور 27اینچ جی پلاس مدلL277FNخریدم به اسم جنس ایرانی رو جعبه اش زده ساخت چین

  22. ساجده گفت:

    سلام من مانیتور جی پلاس ۲۴ اینچ خریدم خیلی راضی ام واقعا با کیفیت و ظرافت از همه بهتر بود 🙏🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *